Gå til innhold

Sveise sperreaksling (bilde)

Ranger emnet

nnnneh

Anbefalte innlegg

Halla! Kjører med sveisa kjekking på 242 min! Det er 100% og sinnsykt kult hehehe! Merker det veldig på våt underlag får du kan få sladd bare ved og gi gass! Ellers så er det helt greit i rundkjøringer, bare ikke da det er våt! Da sitter du og rister hehe! Er konge da dekka er varme for da kan du sladde hvor faen du vil hen på tørt!

Old Volvos Never Die, They Just Go Faster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Halla! Kjører med sveisa kjekking på 242 min! Det er 100% og sinnsykt kult hehehe! Merker det veldig på våt underlag får du kan få sladd bare ved og gi gass! Ellers så er det helt greit i rundkjøringer, bare ikke da det er våt! Da sitter du og rister hehe! Er konge da dekka er varme for da kan du sladde hvor faen du vil hen på tørt!

hvordan fungerer det i svinger på landeveien da? jeg er litt bekymret for jeg har bedre dekk bak enn forran.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau, nice..då blir det å sveise 100% på min også før aksel bytte :D må fyrst få kjøpt inn motoren da:P hehe

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gjør ikke noe.. lite mønster igjen. skal kjøpe nye til sommerferien uansett (mye purk ute da) og da har jeg skiftet aksling til en med limited-slip..

tenker bare på om det blir slitsomt å kjøre fordi bilen vil mest rett frem..

du må være forsiktig i svinger...

skal du kjøpe truetrac?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare meddele at dette fungerer utmerket.. nettopp kjørt 7mil og det er ingen problemer i svinger eller noe. på våt asfalt.. spørst om det holder på tørt.

liten svingradius fungerer ikke fullt så bra, rister litt stygt da.. dårlige foringer?

nå skal jeg kjøre 12,5mil til så får vi se om det duger... :p

ps.. trodde knapt jeg kjørte 240 når jeg skulle legge den brei.. slapp like fint på asfalt som på grus! (våt asfalt..) på vått gress gikk det bare rundt i ring.. sombrero

Edit: har tatt masse bilder.. bland annet av hvor/hva vi sveisa og alle de løse metallbitene vi måtte pirke ut av klokka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare meddele at dette fungerer utmerket.. nettopp kjørt 7mil og det er ingen problemer i svinger eller noe. på våt asfalt.. spørst om det holder på tørt.

liten svingradius fungerer ikke fullt så bra, rister litt stygt da.. dårlige foringer?

nå skal jeg kjøre 12,5mil til så får vi se om det duger... :p

ps.. trodde knapt jeg kjørte 240 når jeg skulle legge den brei.. slapp like fint på asfalt som på grus! (våt asfalt..) på vått gress gikk det bare rundt i ring.. sombrero

Edit: har tatt masse bilder.. bland annet av hvor/hva vi sveisa og alle de løse metallbitene vi måtte pirke ut av klokka ;)

Legg de ut NÅ :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeje.. gleder meg til å "fixe" bilen i morgen.. stakkars bilen har stått med full tank i en uke nå.. skammelig. skal ta noen bilder av hva jeg gjør så skal jeg sjekke hvor godt/dårlig det evt. måtte holde etterpå..

som en kompis av meg sa: "man må aldri fylle full tank, bytte plugger eller olje. da går noe til helvette"

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider