Gå til innhold

Sveise sperreaksling (bilde)

Ranger emnet

nnnneh

Anbefalte innlegg

da har jeg KNUST akslinga mi... men min var org da.. det bare sa PANG åsså var hele klokken MOST... hehe kan ta bilder når jeg får byttet..

men no skal sveisa spærra inn:D får se hva bilen duger til da:D

jepp. av nettopp samme årsak jeg sveisa sperre på min :D

men fy faen.. 100% sperre SPISER dekk da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. meg med null servo (hadde servotannstang men ikke pumpe) 205/55-16, senkesett og Luisi 12.3" ratt.. samt sperrasåklart, som beit seg fast og helst ville rett frem.

så veit hva det vil si å bli sliten av å kjøre bil i tettbygd strøk!

edit: hehe.. jeg satt å svetta så fort det vart antydning til litt agressiv kjørestil.. mens passasjerene klaga over at det var kaldt. har nå bil med servo og skal aldri ha bil uten igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, sant nokk..var i grunnen ikkje so verst som ej trudde..men litt skommelt på vått føre i rondkjøringa og litt har gass..går av å til bare rett framm på full sving..hehehe

Like gla hver gang det regner jeg for da kan jeg sladde i rundkjøringene hjem fra jobben... =D

Har ikke så hissig bil så sladder liksom ikke fært på tørr asfalt, men den burner og legger piruetter da... hoho!! ;o)

Volvo 940 turbo

Volvo 240 bruksbil.

*Pooh Racing*

http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan evt. bruke rørtråd så slipper du gass, mn det er ikke å anbefale..

Om du sveiser med vanlig tråd uten gass, vil det bli oksidering og du får porer i sveisen.. "Den holder ikke musepiss" som læreren min ville sagt det da:D

rørtråd må da være supert det, mye bedre innbrenning!!

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like gla hver gang det regner jeg for da kan jeg sladde i rundkjøringene hjem fra jobben... =D

Har ikke så hissig bil så sladder liksom ikke fært på tørr asfalt, men den burner og legger piruetter da... hoho!! ;o)

gleder meg til jeg får på sveisa akslinga :D *skal hjem å mekke i hælga*

åsså ettersom jeg har bortimot 10 dekk å bruke skal vell dette gå supert:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått sammen bakakslingen.. å testa spærra:P

her er bilder av akslinga som har tatt kveld;)

http://img.photobucket.com/albums/v299/vomaz/delagtbakakslingen.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v299/vomaz/delagtdiffen1.jpg

den har fått litt :boxing :aug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider