bom- Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Om de er slitte, vil det lage litt knirkelyder når jeg svinger da ? (det er ikke drivknutene som er gåen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Mulig de knirker om de er ekstremt slitt. Jeg har stort sett merka det på at bilen blir tyngre å ratte. Knirking kommer som regel av fjærer som ikke har tilstrekkelig spenning, slik at de flytter seg når du styrer. Eventuelt at en/begge fjærene foran ikke sitter skikkelig i øvre/nedre fjærskål. Dette er vanlig om du kjører med for korte fjærer på originale dempere (f.eks. 60mm senk på originale laaaaaaaaaaange sykkelpumpedempere;)). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bom- Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Mulig de knirker om de er ekstremt slitt. Jeg har stort sett merka det på at bilen blir tyngre å ratte. Knirking kommer som regel av fjærer som ikke har tilstrekkelig spenning, slik at de flytter seg når du styrer. Eventuelt at en/begge fjærene foran ikke sitter skikkelig i øvre/nedre fjærskål. Dette er vanlig om du kjører med for korte fjærer på originale dempere (f.eks. 60mm senk på originale laaaaaaaaaaange sykkelpumpedempere;)). Hehe, jess. Men kjører 55 mm senking på gass dempere, og så knirker det litt fremme. Tror de er kappet fremme og. Så kan jo være det... Trodde det bare var støv/stein i skålen, men får se om det er det som skaper problemer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg