Gå til innhold

Hvilke biler har DIN-koppholder som standard?

Ranger emnet

awt

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på koppholder til blen min, men de som selger til men bil på eBay sender kun til USA så jeg tenkte jeg kunne ta en koppholder fra en annen bil siden jeg har et DIN-hull til overs i midtkonsollen.

Men hvilke biler har dette som standard? Eventuelt noen her på forumet som har en liggende?

For de som ikke vet hva et DIN-hull er, er det et "standard"-hull i biler. Det hullet folk setter i f.eks. cd-spiller er et DIN-hull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på bilopphoggeren i dag og ødela midtkonsollen til en stygg Hyundai for å få koppholderen i den. :) Må litt sparkling og slik til, men skal nå få det til.

Kult! Fint om du legger ut bilder på primera forumet etterhvert:)

ellers kom jeg over denne på ebay. Men av en eller annen merkelig grunn fikk jeg plutselig ikke lov til å by på den lenger anger2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Fint om du legger ut bilder på primera forumet etterhvert:)

ellers kom jeg over denne på ebay. Men av en eller annen merkelig grunn fikk jeg plutselig ikke lov til å by på den lenger anger2

Bilder skal komme når den er ferdig. :) Har sett på den saken der jeg også, men de sender kun til USA og Canada. :( De pleier ofte plassere noen hundrelapper også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder skal komme når den er ferdig. :) Har sett på den saken der jeg også, men de sender kun til USA og Canada. :( De pleier ofte plassere noen hundrelapper også.

Neida, shippinga er world wide. Sendte mail til han som holder auksjonen. Men pga at jeg ikke har no "feedback" fikk jeg ikke lov til å være med på auksjonen lenger doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt dumt spørsmål, men er det noe som heter DIN på koppholdere???

Mulig det, men syns det er mye forskjellig i alle biler

De fleste biler har koppholdere som er tilpasset bilen og derfor ikke passer helt i andre biler, men det finnes unntak, og det var disse unntakene jeg lette etter. :)

Neida, shippinga er world wide. Sendte mail til han som holder auksjonen. Men pga at jeg ikke har no "feedback" fikk jeg ikke lov til å være med på auksjonen lenger doh

Tøft, de jeg har sett har kun vært villige til USA og Canada, men nå har ikke jeg bruk for lengre, så lykke til videre i søket. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider