Gå til innhold

BMW M3 Stjålet/Svindlet

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sånne folk skulle vært dratt bak låven og skutt med øks! :boxers dukenukem :aug: :iconsm knock :deng

Ikke mulig å stole på noen lengre. Ikke nok med at ting ikke får stå i ro i nattens frembrudd. Men dem skal faen meg rappe bilene rett forran øynene på folk!!!

Håper han brenner i hælvete! LENGE!!! Devil onfiredevi :fire: :jail angry

In our minds we are always racing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig kjipt dette... skjønner ikke at folk klarer å være så frekke...

ser de sier de har fått tips om at den går muligens i skien... men oppi der går det helt utrolig mange e30 m3'r fortida... men oxo mange folk med bmw oppi der som svindler endel utifra det jeg veit om... så alt er mulig...

var selv utfor en sak i dag... var å trena, når jeg kom ned og dusja osv så merka jeg at en snik hadde bøffa all parfyma mi ;( perspektivet på ditt og mitt til noen folk er bare helt på trynet...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis dere leser på bmw forumet så vet dem jo hvem der er nå da.. Samma som har svindla mange andre visst.. Morro hvis de tar han skikkelig..

På bmwguiden.no?

Har visst lest om denne karen før på bmwguiden.. Heter Marius Schultze og kommer fra Skien. Noen fra Skien her som syns rett skal være rett?:)

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bmwguiden.no?

Har visst lest om denne karen før på bmwguiden.. Heter Marius Schultze og kommer fra Skien. Noen fra Skien her som syns rett skal være rett?:)

heisan

Min M3 er også stjålet som sikkert mangen har fått med seg, har vert annonsert i motorbørsen bla som etterlyst.

Kansje det er han som har stjelt min???

Har du mere info om denne personen.

Skal ihvertfall jeg få ordnet et besøk fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan

Min M3 er også stjålet som sikkert mangen har fått med seg, har vert annonsert i motorbørsen bla som etterlyst.

Kansje det er han som har stjelt min???

Har du mere info om denne personen.

Skal ihvertfall jeg få ordnet et besøk fra meg!

Dette er lagt ut på diverse fora:

SVINDLER

OBS OBS OBS OBS OBS SE OPP FOR MARIUS SCHULTZE!!!!!! STOR SVINDLER.OPPERERER MED FLERE TLF NR. SOM IKKE ER REGISTRERT 98848137,99597951,97595778 OG MANGE EMAIL ADRESSER.FLERE DEKKNAVN. ANNMELD HAN.

27.05.2005 / Medlem nr.:

Telefon: 78461871

E-post: STOHMASS@C2I.NET

Men jeg tror ikke han er stjeletypen men svindlertypen. Hvis jeg først skulle mistet bilen så hadde det vært bedre at den var blitt stjålet fra garasjen enn at personen har sittet i stuen min og løyet meg i trynet som i denne saken

Lenke til kommentar
Del på andre sider