Gå til innhold

BMW M3 Stjålet/Svindlet

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

hva er hensikten med og ødelegge så gjævelig mye da ? bilen min er noe jeg legger sinnsykt mange timer i pr. uke, man mister liksom lysta på og ha en fin bil når folk kommer for og svindle den fra deg..

Audi A4 Avant 1.6 1997 - Familiebil

Hyundai Elantra 1.6 2002 - Langtids Prosjekt

*Chrysler Stratus 2.0 1997 - Konebil (Spiker)

*Mitsubishi Lancer 1.5 gli 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men jeg tror ikke han er stjeletypen men svindlertypen. Hvis jeg først skulle mistet bilen så hadde det vært bedre at den var blitt stjålet fra garasjen enn at personen har sittet i stuen min og løyet meg i trynet som i denne saken

Tror du ikke han er typen til å stjele? Vel, de har iallefall, så og si identifisert Marius i den aktuelle bilen nå så.. Flere fra skiensområdet som sier de har sett nøyaktig den bilen. Samme farge, felger, leppa(Cecotto) osv. Og Schultze inni seff... Han hadde visst også fortalt at han skulle til Molde å hente bil...

heisan

Min M3 er også stjålet som sikkert mangen har fått med seg, har vert annonsert i motorbørsen bla som etterlyst.

Kansje det er han som har stjelt min???

Har du mere info om denne personen.

Skal ihvertfall jeg få ordnet et besøk fra meg!

Tipper stakkars bilen din kan være ribba. De har vel kappa av fronten, og sveisa over en annen E30 front, slik at rammenummeret fra den står på din bil, og er registrert i tjuvens navn nå... Hvor lenge har du savna den?

Noen som sa at det går svært mange M3 i Skien nå...

Har prøvd alle nr ingen svar på noen...

Trur ikke han svarer å sier at det er han som har stjålet bilen. Det må rekognoseres litt. Snakke med noen på forumet og få de til å sjekke det opp.

Evt bare ta turen ned å slå mannen ihjel. Ta bilnøklene tilbake å kjøre hjem igjen.

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger godt ann til lynsjing her!!! Og bra er det. Sånne folk skal faen ikke få slippe unna. Bra vi er en gjeng som er enige. Blir gjerne med på et besøk til denna idioten jeg. Herr balltre er god til å overbevise kneskåler!!! Uten bein kan han jo alikevel ikke bruke pedaler......

In our minds we are always racing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :)

Må bare få ut litt mere informasjon før jeg setter til verks...

Kan skje mye da seru....

Den som har stjålet min M3 vet ikke hvem han har køddet med for å si det san...

Dette er ikke bare ord om noen skulle bemerke dette ;)

bra tanke.. litt kjipt å begynne å hamre løs på noen, så er det feil person!! hehe

kan jo seff hende han vet hvem som har gjort det men.. jaja

lykke til med "jakten" hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke bare la han gå sånn helt uten videre. Må jo få sagt i fra på en eller annen måte. gjerne en brutal en siden det ofte er det enste som funker på visse personer.

hvis noen skal på besøk så blir jeg mer en gjerne med selv. såne folk fortjener ikke en dritt!!!

- Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk

- BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider