Gå til innhold

Fargebilder til Ericsson. Hvor??

Ranger emnet

Turbo havari

Anbefalte innlegg

Vi har tatt og dedikert dagen i dag på lærlingeskolen til å være litt datanerder. Må ha en sånn dag i året. og prøver å finne diverse ting, som vi føler vi trenger, selv om vi strengt tatt kunne gjort noe mer fornuftig. Derfor har vi ett lite spøsmål;

Noen av de opplyste sjeler her som er mer på internett enn meg som vet hvor man kan finne "artige" bilder til T68'en (les; damer, biler og diverse "usømmende rompehumor")

Vi sitter her og prøver å finne noe, men det er bare disse helt ordinære sidene å finne. Men så skal vi ikkje skryte på oss å ha særlig peil heller. Ble litt langt dette, men har ikke noe annet å ta meg til.

99 BMW 320d

90 Golf G60 (banebil)

(x)91 Golf G60

(x)87 Golf 18gl

Mitt Galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpningsposten skulle da egentlig vært min, men TurboHavari hadde vist ikke logget ut. Noe vi self kunne misbrukt, men snill som eg er vender eg tilbake i egen person.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Turbo havari

Vi har tatt og dedikert dagen i dag på lærlingeskolen til å være litt datanerder. Må ha en sånn dag i året. og prøver å finne diverse ting, som vi føler vi trenger, selv om vi strengt tatt kunne gjort noe mer fornuftig. Derfor har vi ett lite spøsmål;

Noen av de opplyste sjeler her som er mer på internett enn meg som vet hvor man kan finne "artige" bilder til T68'en (les; damer, biler og diverse "usømmende rompehumor")

Vi sitter her og prøver å finne noe, men det er bare disse helt ordinære sidene å finne. Men så skal vi ikkje skryte på oss å ha særlig peil heller. Ble litt langt dette, men har ikke noe annet å ta meg til.

Selv har jeg et bilde av ei dame som bader, og koser seg litt, som bakgrunnsbilde på min T68i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider