Primera.GT Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 så en grusom hvit bx i oslo med scoop på pansret åsså videre.. noen andre som har sett denne ?? notin Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 JA! Jeg har også sett den! Holdt på og le meg skakk!! Spoileren er jo faen meg høyere enn taket...... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Så den på Jessheim en gang i fjor. Tror jeg lagde en tråd om den her et sted også.. Uvanlig bil for å si det på en fin måte. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minor Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 :pics :):):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank1982 Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 hehe min den... Siter I`d rather push an Audi then drive a BMW 94 S4 STV 88 bx turbo diesel 88 bx GTI 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Få se noen bilder da Frank.. :naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank1982 Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 bilen er ment får å få folk til å le... :D http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=841 Siter I`d rather push an Audi then drive a BMW 94 S4 STV 88 bx turbo diesel 88 bx GTI 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Er det dette som er GTI'en din? Det verste er vel at den isåfall faktisk går ganske bra i tillegg til å se rar ut. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank1982 Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 hehe har flere jeg... den hvite er en turbo diesel intercooler. lader helt greit lol Siter I`d rather push an Audi then drive a BMW 94 S4 STV 88 bx turbo diesel 88 bx GTI 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Det var jo rene Plymouth Superbird/ Dodge Charger Daytona stilen på den BX'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 hihi..fete felger,forferdelig vinge!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 fete extra lys , er det xenon ?? sorry at jeg sier det , men bilen er dødstygg :naaaws Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank1982 Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 tror nok ikke det... en lampe koster jo mer enn hele bilen :hello: Siter I`d rather push an Audi then drive a BMW 94 S4 STV 88 bx turbo diesel 88 bx GTI 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg