Macgyver Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Noen som har skiftet termostat på vw passat tdi 90hk 94 mod ? Ligger denne kronglette til ? Har sett på saken, lurer på om den ligger under dynamoen...dvs at det blir et slit å skifte ? Noen som vet ? Er det noen andre motorer som passer i denne ?:rolleyes: Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Termostaten ligger nok "nedi" der ja! Motorer som passer vet ikke jeg! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Mars 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Uff da kvir eg meg til den jobben................... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg