Anonym010101 Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Som dere ser på dette bildet så er dette orginalbryteren til tåkelyset mitt bak som også kan brukes til tåkelys foran(er to hakk på den) Lurer bare enkelt og greit på hvor de to ledningene skal kobles på bryteren!? Hjelp mottas med takk, er en golf2. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Under ekspansjons tank i motor rom finner du et stikk for tilkobling av grøftelys fremme. 2 polet stikk -legg ledninger fra denne rett til tåkelys så virker de på samme bryter Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 På min så var det ikke sikring i holderen for denne kretsen, så det må du putte i også.. Fant dette ut da jeg skulle koble en ledning fra stereoen og rett inn i den tomme sikringsplassen. Så når jeg nå slår bryteren helt av så virker ikke stereoen! Litt jalla koblinger fra den cd spilleren, men det fungerer no fint! Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym010101 Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Nå har jeg funnet det kabelstikket under ekspansjonstanken og plugga ledningene i den, men vanligvis er det en 10amp sikring på høyre parklys bak og foran, men når jeg setter på brytern for tåkelys så smeller skikringen med en gang, testa med en 25amp(!) sikring men da begynte den bare ryke og tulle, så hva faen er galt nå dah? Har jo gjort det dere sa her sombrero MVH Ole B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Det kan hende du har tatt feil på + og minus ? Hvis minus går til jord inne i lampen så får du kortsluttning hvis du kobler feil ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym010101 Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Det kan hende du har tatt feil på + og minus ? Hvis minus går til jord inne i lampen så får du kortsluttning hvis du kobler feil ... Ok... så hvis det byttet om på pluss og minus så vil den automatisk gå hver gang jeg skrur på bryteren? Noe annet det kan være? Takk for svar. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mapa Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 For all del ikke prøv med større sikringer enn anbefalt hvis det smeller. Ledningene brenner lett opp ved for stor belastning. Høres ut som om du har en kortslutning en plass ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 drar opp en gammel tråd. er ledningene bak ekspansjonstanken på 88 modeller også? mvh cleanvw Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 ... hva er en ekspansjonstank? og hvor ligger den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 ekspansjonstanken er "vanntanken" hvor man fyller på kjølevæska.. heter ekspansjonstank på fagspråket for når motorn blir varm ekspanderer vannet, vannet som er "til overs" havner der ;) hehe den ligger under panseret ditt :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 drar opp en gammel tråd. er ledningene bak ekspansjonstanken på 88 modeller også? mvh cleanvw Jeg har det på 86 modelen min, så da trur jeg du har det å! hehe;):spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 har du bilde av den thomas?:P Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg