Gå til innhold

Golf vingebil

Ranger emnet


Svessa

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De hullene er sånn på grensa når det gjelder str. og sveising, sparkling.... jeg har sparklet dem igjen og det har holdt i 5 år nå..

Det du gjør er å legge en liten firkant (ca 1x1cm) på baksiden av hullet og punkter det fast.

 

Jeg sparklet mine, og de holdt ikkje. Kan jo ha noe med de to 12" subene fra RF som sto og duret å gjør også da, hehe :disco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he.. ja, jeg har sveist opp mange vag fra bunnen av osv, men holder prosjektene mine på vacn forumet.. så vet hvordan det gjøres, men gjorde ikke det for 5 år siden da jeg var atten, så da gikk jeg for sparkel og har holdt det.. bruk glassfiberarmert sparkel da i bunn selvsagt..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he.. ja, jeg har sveist opp mange vag fra bunnen av osv, men holder prosjektene mine på vacn forumet.. så vet hvordan det gjøres, men gjorde ikke det for 5 år siden da jeg var atten, så da gikk jeg for sparkel og har holdt det.. bruk glassfiberarmert sparkel da i bunn selvsagt..

Ok, da skal ikkje jeg lære deg om sveising, hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha litt skryt for å tørre noe nytt, men der stopper ivertfall det jeg skryter over..

 

Dekk stiften ( det er 80 tallet det )

Bakfanger ( med litt jobb kan den bli bedre )

Vingen ( fush og fei ? )

Krom grill ( hører hjemme på "små fanger" prosjekter TIL NØDS)

Crom lister rundt bakruter - men ikke frem side rutene .. ( alt eller ingenting)

Qye lokka over baklyktene ( ?? )

Topp stripa i vinduet ( passet ikke noe serlig inn der )

Crom visker armer (enten eller ... )

 

Velg deg en stil å gå for , ble litt mye krasj mellom flere stiler her ..

 

håper du tar "konstruktiv" kritikk bra ..

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med geir her.. er mange stiler som kan bli bra, og har sett mange g2 som ser unektelig bra ut i forskjellige looks, men cluet er at du må holde deg til en av dem.. plastic, new, old, rat, sleeper osv..

 

bestem deg for en og kjør den helt ut, så blir dette en fin bil.. blanding av alt ender som regel opp som et lite heldig produkt..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem med å få konstruktiv kritikk nei happyhappy

Vet det blir litt mange stiler, og den røde skriften på skjermen er bare noe jeg la på, fordi jeg hadde noe rød reste folie! Driver med bil dekorering på fritia...

 

Planen er å få tak i kromm speil og noen andre "stilrene detaljer", og så skal jeg bestille krommfolie og lage en dekal på sia av bilen... Kan bli tøft kan bli stygt... time will show!!!

 

Dekkstiften hører hjemme på 80 tallet, men siden det er en 87...

Synes det så tøft ut, og har bare fått positiv tilbakemelding på både det og grillen... Smak og behag.........

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha litt skryt for å tørre noe nytt, men der stopper ivertfall det jeg skryter over..

 

Dekk stiften ( det er 80 tallet det )

 

Velg deg en stil å gå for , ble litt mye krasj mellom flere stiler her ..

Må nok slenge meg på bølgen av de enige her. Og når vi snakker om dekkstiften her, ja det er 80-tallet det, for ikkje å snakke om ford granada og revehale i antenna bake! hehe.

 

Stilrent er stikkordet. Men vi skal da heller ikkje ta fra folk motet! Har sett flere jeg som fikk lappen, kjøpte golf og "råna" den opp, for så senere selge bilen og finne sin stil med en ny golf!

 

For å si det sånn så lærte jeg utrolig mye med å skru på første golfen min og gjøre masse "rart" med den! Hehehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår