Gå til innhold

Golf vingebil

Ranger emnet


Svessa

Anbefalte innlegg

Kan ikke si jeg likte dette... beklager.

Hvis du beholder vingen AV, og fjerner dekkstiften, så greit nok, men langt i fra min smak.

Utover det ville jeg kanskje fjerne speilsotinga (Og droppa soting i det hele tatt), og fjerna leppa under bak. Har sett dette på Jetta, så greit ut, på Golf ser det ikke like greit ut :rolleyes:

Det ble litt rånete i mine øyne...

 

Men det er jo fint noen skiller seg ut, dette var bare i feil retning for meg! ;)

Selvom det er gøy å følge med... lykke til!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare så det er sagt, så er hele bilen et utprøvnings objekt! Prøver ut nye ting, (som veldig mange på dette forumet ikke gjør!!)

Heldig med noe, og ikke så heldig med noe annet!

Flott med kritikk, men når dere vil at alt skal vekk, sitter jeg jo igjen med en helt lik golf som alle andre!!! Leker ikke råner gjør vi vel?? :)

 

Liker plastic fantastic stilen, så det blir som det blir, med mer til...

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, en kompis bygger Golf nå, han har ingen vinger, dekaler, dekkstift eller lignende. Og han kommer IKKE til å få en helt lik Golf som alle andre!! :)

Prosjekttråd

 

Men du sier du liker Plastic fantastic-stilen, greit nok det...

Jeg tror det hadde hjulpet GODT med et strøk lakk i en fresh farge. Mye av grunnen til at dette ikke funker i mine øyne er fordi du har stæsja opp en Golf som har en original 80-talls pastellfarge... blir mer gjennomført med litt lakk og kanskje noen nye felger og dekk? :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser prosjektet deres har store potensialer :) men det er jo et foreløbig et prosjekt og ingen bruksbil! da blir det mer tid til planlegging og bygging uten at bilen må være kjørbar dagen etter!men gleder meg til å se fortsettelsen yodude

Hadde jeg hatt mellom 10 og 20 laken + til å bruke på lakk hadde jeg ikke nølt!

Felger! 9x16 hadde kledd den tenker jeg, men pengene strekker ikke til det, så fikk bytta til meg de jeg har nå billig! (funker)

 

Har litt tid, og en feit lønning i vente, så regner med at det kommer noen forhåpentlig vis positive oppgraderinger snart!

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ville iallfall rivi av krommen rundt bakruta... bare at den lille tingen er der får det til å se litt halvhjerta ut.

Synes bakfangeren så litt rar ut fra siden... ble noe rart nede ved hjulbuen, vet ikke helt hva det er.

Kanskje du må forlenge hjulbuebredderne så de går helt ned.

 

 

Ville også rivi av vingen og speilsotingen :rolleyes:

Ellers hjelper det jo litt med nye felger og sånn :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Selv om den kanskje ikke er klassisk BBS-trimmet, total-clean, super tysk Golf II, har den særpreg. Artig bil real life, det kan jeg skrive opp! Og for en lyd! Hadde den gleden av å møte bilen m/eier på Esso på Røa i dag. Den er ikke typisk Golf, og ikke slik jeg ville kjørt selv. MEN, jeg liker den fordet. Det virker som han har prøvd ut en del ting her, mer eller mindre bra, og lagt ned mye jobb her. Jeg vet ikke helt om jeg likte vingen, eller den chrome grillen, MEN jeg digger bad-boy looken, felgene, og eyelids bak ble tøffe til å ha gjort selv :)

For meg ville det ENTEN vært chrome stilen, med chrome, små fangere foran og bak, ELLER sort grill, plastic style og vingen. Det meste som er cleant, aksepteres av alle, alt som er litt spesielt blir fort stilt spørsmålstegn ved. Riktignok tror jeg du kunne fått mer positive tilbakemeldinger her, av å gjøre noe slikt med en Toyota eller noe, som passer bedre med stickers, vinger, og hjemmelagd styling, mens, spesielt folk her på forumet, iallfall mange VW folk, mener VW skal være cleane. Jeg syns det er bra du går for din egen stil, og til neste bil, kanskje en Golf, til og med, har lært MYE av Vingebilen.

Det blir nok tøft! :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bra med egen stil, det var en periode da den ikke så så bra, men har kommet seg i det siste.. Ser den står rett ved meg om dagen i Ekraveien, Svessa i vorsen eller ?? Siden skilter og slikt er tatt av

 

Tror bilen skulle selges i morgen jeg. Gikk på prøveskilter på Esso, iallfall...

 

Lars, bor du på Røa? Var du på Peppez i dag?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bor Ekraveien 3c, der står begge bilene mine. Svessa bilen har stått i krysset trettebakken ekraveien har jeg sett, der du bor ? Hva får han for golfen ?

 

Aner ikke, jeg prata med fyren i kanskje 3 min, bare helt spotant, sto der egentlig bare og måpte pga vingen. Liksom, jo mer og mer jeg ser på den, jo bedre blir det. Jeg så ikke vingen før jeg sa "fet bil" liksom, og i det jeg så vingen tenkte jeg bare "dæven"... Så spurte jeg om sommerfelgene, snakket han om Bilforumet.net, jeg blir enda mer målløs, tenker at verden er LITEN! Nok om det. Får tusle bortover til 3C en dag da, ta en titt på Golfen din ;)

 

Fortell hvordan det går med salget, og slikt Svessa, og vis oss den nye bilen ;) Blir nok fet! :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår