tikay Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Noen som vet når vårmønstringen er i Bergen (Lagunen)?? Får håpe de bytter plass i år, pga parkeringshusene... (håper på sol...) Mvh Torbjørn Siter Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Jeg har hørt rykter om at det ikkke ble noe av!! Trodde ikke på det, men.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 fra amcar.no : 29. mai Vårmønstring Sted: Lagunen/Bergen Arr: Motorklubbene i Bergen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Originally posted by jumbo fra amcar.no : 29. mai Vårmønstring Sted: Lagunen/Bergen Arr: Motorklubbene i Bergen Kan vel bekrefte den datoen ja (kristi himmelfartsdag). Jeg har ikke noe med dette å gjøre, men jeg kjenner en som har. Han skulle komme med mer info snart. Det blir i hvertfall noe av! Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Kult! Gleder meg allerede! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Jepp det blir fett.Håper det kommer masse folk og gromme biler Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Gleder meg også :cool: kom jo et par biler i fjor da, blir sikkert ikke så mye mindre i år synest kunne godt vært litt tidligere.. vårmønstring i slutten av mai. da er det jo sommer...:cool: :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Håper bilen min er ferdig til da. :rolleyes: Skal vi Rice gutta lage oss en stand da? ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Originally posted by RaCk Håper bilen min er ferdig til da. :rolleyes: Skal vi Rice gutta lage oss en stand da? ;) Jeg er med! Men jeg må skifte bunnpannepakning... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Ta det over grava hos meg da vel. =) Får se i kveld hva jeg orker. Er dritt trøtt nå. Vet ikke om jeg orker å kjøre ut til Sotra. Krasjer sikkert i leiligheten. :) Ring senere så saboterer vi starionen din. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Gjesteklassen blir plassert inni garasjen i år igjen:mad: De begrunner det med at bilene som er i gjeste klassen bråker så mye med stereoanleggene sine, så da er det bedre at de er under tak. Dette er fra sikre kilder. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by gtpassat Gjesteklassen blir plassert inni garasjen i år igjen:mad: De begrunner det med at bilene som er i gjeste klassen bråker så mye med stereoanleggene sine, så da er det bedre at de er under tak. Dette er fra sikre kilder. Du må vente med å fruste til du ser hvilket vær det blir! :) Det KAN noen ganger her i Bergen være en fordel å stå inne, hehe. Men det er dritt kjipt hvis det blir i nærheten av det været som var i fjor. Jeg har heldigvis reservert plass ute. :) Edit: Her er bilder fra i fjor for de som vil mimre litt: http://pluto.bulls-eye.org/020509/ Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Du må vente med å fruste til du ser hvilket vær det blir! Jeg furter ikke men det er litt kjipt at de bilene som folk flest vil se på er under tak med dårlige lysforhold.Vi så jo hvor mange folk det var til enhver tid under taket i fjor. Vet med sikkerhet at gutta i amcar i bergen ikke er så glad i gjesteklassen desverre. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by gtpassat Jeg furter ikke men det er litt kjipt at de bilene som folk flest vil se på er under tak med dårlige lysforhold. Vi så jo hvor mange folk det var til enhver tid under taket i fjor. Vet med sikkerhet at gutta i amcar i bergen ikke er så glad i gjesteklassen desverre. Personlig er jeg der for å se alle bilene. Men jeg er enig i at de burde funnet en stooooor plass uten teite tak. Vanskelig å ta bra bilder under tak også pga reflekser fra nummerskilt. Flesland har vært brukt på bilutstillinger før, men så vidt jeg vet kun for nye biler. Der hadde det jo vært veldig god plass, spesielt på den ene flystripen som en gang ble brukt til parkering. Den stripen er ikke brukt til sivile fly og neppe så mye brukt millitært heller. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Hva med å gå rett over veien til Kim Tvedt da? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg