The cowboy Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 29 mai... erre ikke før.. jeg gikk under troen på at datoen var den samme som i fjor jeg.. 1 mai.. men detta gjør ikke noe nå som jeg vet om daton..hehe.. siden jeg ikke er her i bergen fram te det begynner så erre kjekt å vite den egentlige daton.. slipper man å stresse så jæli..hehe men 29 mai er da azza en fast dato for i år!! og det er gutta boyz her inne sikre på?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Det er på kristi himmelfartsdag i år som alltid. Denne datoen forandres fra år til år, derfor er det ikke samme dato som ifjor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 hehe..da hadde jeg nesten rett da :) men en sak er sikkert.. fest blirre .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Hey. bilen min er faktisk ferdig til da. :) Skal vi Rice gutta fikse oss en stand? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg