Gå til innhold

240 turbo?

Ranger emnet

rudi

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bilder.. ja når den kommer hjem igjen.. står med most bakaksling..

rævkjørt nei.. børna å sladda litt med den men ærlig talt det skal en volvo tåle :p (skal/burde.. men en bakaksling uten olje tåler det ikke :p)

har ikke kjørt motoren hardt heller, drar den til 4500 for da er det liksom slutt.. har ikke rørt turtallssperra ihvertfall..

Edit: bakakslingen skal jeg bytte.. til en med diff-brems og rett utveksling slik at bilen går ned mot 0.60l/mil på langkjøring.. :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye har du tenkt deg for 244'en poffs??

Er meget intr. så fint om du kunne lagt ut bilder, samt info om bilen:)

Samme gjelder locked, kan du også legge ut bilder og info når bilen er "tauet" hjem?? :P er interessert!

Mvh Naila som er ute etter 240Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye har du tenkt deg for 242`n locked

Er ikke helt sikker, men den går ikke for under det jeg har gitt for bil+motor. så er det ufattelig mye deler jeg har kjøpt og har liggende her..

Samme gjelder locked, kan du også legge ut bilder og info når bilen er "tauet" hjem?? :P er interessert!

skal ikke taue.. er så kjedelig når pappa skal slepe med lagunaen sin for den har bare 90 hester.. så skal sveise sperre å kjøre den hjem ;) så skal jeg skifte akslingen til en med diffbrems i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke taue.. er så kjedelig når pappa skal slepe med lagunaen sin for den har bare 90 hester.. så skal sveise sperre å kjøre den hjem ;) så skal jeg skifte akslingen til en med diffbrems i..

hehe. ja det stemmer, så jo bilde av diffen din som du sku sveise og greier.

men kan ikke du gi et ca pris anslag... hvor mye gav du for bil + motor da...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ligger er par bilder innpå "sommerbilder osv tråden"

orginal 240gle ombygd til turbo.

godkjent med turbo og senking.

takluke.alarm.sentrallås.servo.el vindu.skinninredning.usa blinkers+vite 740 baklamper.

850r styling.850 panser.740 rumpe

info kommer senere pga grom motorn skal over i 242n så derfor har jeg ikke bestemt meg for motor til 244n enda...

kan eventuelt ta imot ønske for den som har lyst til og kjøpe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ligger er par bilder innpå "sommerbilder osv tråden"

orginal 240gle ombygd til turbo.

godkjent med turbo og senking.

takluke.alarm.sentrallås.servo.el vindu.skinninredning.usa blinkers+vite 740 baklamper.

850r styling.850 panser.740 rumpe

info kommer senere pga grom motorn skal over i 242n så derfor har jeg ikke bestemt meg for motor til 244n enda...

kan eventuelt ta imot ønske for den som har lyst til og kjøpe....

Hva hadde du ca tenkt deg for den,? med en turbo 4er på ca 250+hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider