holand Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 lurte på om noen vet om hvor man får kjøpt noen fete sånne beskyttelsesgitter til basser ? ..om man kan kalle det det Siter - VW Golf GTI Rabbit 1983 x Fiat Uno Turbo 1986 x BMW e30 325 1986 x Ford Fiesta XR2 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Biltema har vel sånne?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King Dingeling Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 nærmeste bilstereobutikk.. sånn er det i hvert fall i stavanger.. eller eventuelt der du kjøpte bassern din... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King Dingeling Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 ja, de har på biltema også.. der er de for så vidt MYE billigere enn hos bilstereoforhandleren... tror ikke det er snakk om mer enn 30 - 40 kr pr stk på biltema... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Pass på at du ikke får ulyder i bassen når du skal sette noe foran. Audiobahn er xperter på dette! Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Artikkelnummer 31-463 til 31-467 er finmaskede griller som fåes hos Biltema. Prisene er fra kr.32,90 - kr.89,90 Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Nå spurte fyren etter FETE beskyttelsesgriller også kommer dere drassende med Biltema??? Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 lurte på om noen vet om hvor man får kjøpt noen fete sånne beskyttelsesgitter til basser ? ..om man kan kalle det det Mener du slike? http://www.soundstream.com/sub/products_GRILLS.HTML Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Nå spurte fyren etter FETE beskyttelsesgriller også kommer dere drassende med Biltema??? Mvh Dag Johansen For å irettesette deg Dag, så var det også snakk om "beskyttelsesgitter". De du linker til får en jo hele hånda igjennom... Skal det være "kuult" eller skal det være praktisk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hva er prisen på slike fra soundstream. Enkel måte og piffe opp utseendet på anlegget, så lenge resten ser greit ut og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hva er prisen på slike fra soundstream. Enkel måte og piffe opp utseendet på anlegget, så lenge resten ser greit ut og :) Altfor dyrt hvis jeg husker riktig.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Altfor dyrt hvis jeg husker riktig..MeSs For et vanvittig lite konstruktivt svar. mvh Glenn (PS! skulle gjerne fortalt deg hva disse gitterne koster, men jeg har ikke lov, men du hvet hvor du kan stille samme spørsmål, da skal du få svar pafh) Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 lurte på om noen vet om hvor man får kjøpt noen fete sånne beskyttelsesgitter til basser ? ..om man kan kalle det det Lage sjæl! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 ikke alle som er like hendt vettu :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 For et vanvittig lite konstruktivt svar. mvh Glenn (PS! skulle gjerne fortalt deg hva disse gitterne koster, men jeg har ikke lov, men du hvet hvor du kan stille samme spørsmål, da skal du få svar pafh) Sorry, er litte deppa.. Mener og huske 600 jeg, på de gamle sidene til musical transparency.. Correct me if im wrong! Mvh MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg