spewster Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Noen som har erfaring med disse på A4 1.8T? Skal også chip-trimme bilen med MTM chip, burde jeg da kjøpe med racing kat? Hvor mye HK er den orginale kat'en god for? Grunnen til att jeg spørr er pga den "forbanna" racing kat`en er så sabla dyr. Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Originally posted by spewster Noen som har erfaring med disse på A4 1.8T? Skal også chip-trimme bilen med MTM chip, burde jeg da kjøpe med racing kat? Hvor mye HK er den orginale kat'en god for? Grunnen til att jeg spørr er pga den "forbanna" racing kat`en er så sabla dyr. Hm, jeg ga vel 13.500.- sek ferdig montert på bilen. 3" Downpipe, racekat og resten da seff ;) Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Originally posted by Gringo Hm, jeg ga vel 13.500.- sek ferdig montert på bilen. 3" Downpipe, racekat og resten da seff ;) Hvor da??? Er det grom lyd...??? Har en 98 mod Passat 1,8T som eg får MTM chipp i ganske snart.... Fikk pris på MTM 3" rustfritt fra kat og bak til 12500,- Dyrt syns eg.... Hvor kjøpte du Ferrita anlegget????? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Originally posted by Passat_RS Hvor da??? Er det grom lyd...??? Har en 98 mod Passat 1,8T som eg får MTM chipp i ganske snart.... Fikk pris på MTM 3" rustfritt fra kat og bak til 12500,- Dyrt syns eg.... Hvor kjøpte du Ferrita anlegget????? Hos Ferrita i Køping utenfor Stockholm. Tok turen på en dag - reiste vel kl. 03:00 fra Oslo, hjemme igjen ca 01:00 "samme dag" hehehe. Ble fin lyd synes jeg - ikke for dominerende. Om du skaffer deg klubbvideoen ( VACN ) eller har vært på treffene så er det den grønne A4 Avant`n med "Boston" på hele sidene. Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Originally posted by spewster Noen som har erfaring med disse på A4 1.8T? Skal også chip-trimme bilen med MTM chip, burde jeg da kjøpe med racing kat? Hvor mye HK er den orginale kat'en god for? Grunnen til att jeg spørr er pga den "forbanna" racing kat`en er så sabla dyr. Hei Jørgenrud i spydeberg er leverandør av Ferrita i Norge. Du kan ringe dem på 69 83 30 50 Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Mars 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by DenimblåTT Hei Jørgenrud i spydeberg er leverandør av Ferrita i Norge. Du kan ringe dem på 69 83 30 50 Jeg leverer bilen på jørgenrud til mandag for senking, fikk ikke råd til effektanlegget denne mnd :\ Så da er det bare å vente en mnd til ;) Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Mars 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Litt off topic men; Siden jeg skal senke den til onsdag, trenger jeg 4 hjuls kontroll? eller holder det med forran? Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg