lupez Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 berre leik dåkk:) veit itj ka som kain gjøres æ?!?! PS: jeg leter etter blinklys til denne! ene er knust,noen som vet hvor det kan skaffes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 feteste gangsta bilen jeg har sett om jeg skulle gjort noe med den ? svart dyp fet metallic lakk, perlemor greier mørke vinduer krom krom krom krom brede krom felger Har du den bilen ? er det din ? blinklys skal ikke være problem å få tak i, på delenrummer kan du bestille det meste originalt fra US of A Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 heey, nice... minner meg litt om en gammel brannbil:P:P men var fet.. hva vill u ha gjort på den a? viktig å ikke ødelegge bilen med styling å syke dekaler:P:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lupez Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 feteste gangsta bilen jeg har sett om jeg skulle gjort noe med den ? svart dyp fet metallic lakk, perlemor greier mørke vinduer krom krom krom krom brede krom felger Har du den bilen ? er det din ? blinklys skal ikke være problem å få tak i, på delenrummer kan du bestille det meste originalt fra US of A Er min sjef sin.. vi har prøvd å skaffa blink lys ja,men ikke lyktes:( Han tenker på å kjøpe seg 20" bling felger da.. har du gidda å modda litt på dein?? sjer du får te veldi my bra! du kain jo få start ein konk me bil`n her vess du vil.. OLD OLD school:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lupez Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 heey, nice... minner meg litt om en gammel brannbil:P:P men var fet.. hva vill u ha gjort på den a? viktig å ikke ødelegge bilen med styling å syke dekaler:P:P Bilen skal lakkeres å få på bling hjul:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 fet fet fet bil.... er enig med bling bling, men 20" felger passer ikke den bilen der. 10*16toms felger er fett på sånn bil :p skal se om jeg får tid til å gjøre noe med den og....har sagt mye til mange nå...hovedoppgaven min tar knekken på all tiden min edit: ang konk så skal jeg se på det, må vente til folk er ferdi med de to konk som går nå! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Mattsvart med rødlakka felger med liten blank kapsel :eddie Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lupez Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Mattsvart med rødlakka felger med liten blank kapsel :eddie Ja det har virri arti å sjett litt forskjelli.. men verke itj som d e nån som har løst te å prøv:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg