Blugh Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Dere ser vell hva som er gjort. Tips til lakk? Orginalen: Oldschool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 drit pen nydelige felger fin farge fin bue bak nice ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Herligt jobba! Likte felgene godt! :) du kan jo alltids lakke den i blå.. :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Tror jeg beholder orginallakken, er tross alt ganske velholdt for å være 30 år :P Og det er vell det som er Oldschoolfarge =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Som alltid, meget pent Marius. :) Kanskje litt vanskelig å svinge med de dekkene fremme? Eller er det bare meg? ;) Hvis du vil kunne du jo ha skiftet til en annen OldSchool farge? Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 det front dekket ser ut som det har smeltet...eller er det bare meg? Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Vil tro bilen svinger fint den ToRReS, har sett værre :P Men, smeltet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Jeg syntes faktisk grillen på orginalen var bedre.. Så du burde kanskje gjøre noe mer med den? :) Ellers bra! Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Ahh, nydelig Blugh!! en feil jeg kan se er at du har glemt B stolpen på andre siden;) likte ikke helt grillen, blir for race stil. skulle ha hatt no krom grill;) jo en ting til, er ikke helt sikker på om det er en refleksjon fra et tre eller om det er den krom listen helt foran på sidevinduet man kan se i frontruta? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Tuning Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 peen mod likte spess felgene og breddingen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 det front dekket ser ut som det har smeltet...eller er det bare meg? Samme feilen som en kompis av meg gjorde... Det kalles skygge! :p ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Ahh, nydelig Blugh!! en feil jeg kan se er at du har glemt B stolpen på andre siden;) likte ikke helt grillen, blir for race stil. skulle ha hatt no krom grill;) jo en ting til, er ikke helt sikker på om det er en refleksjon fra et tre eller om det er den krom listen helt foran på sidevinduet man kan se i frontruta? Prøvde med nye Boras grill, men de er så alt for runde disse nyere bilene, så ga opp hele det. Kommer jeg over en bra donor skal jeg fikse det. Det er listen på andre siden av bilen du ser ja, slurva litt med de andre rutene, det skulle vell egentlig vært helt svarte, siden du ser dem gjennom to lag sotfilm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg