Gå til innhold

Hvem stemmer for Råde? og hvem stemmer for -Tusenfryd?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Da gjør vi vel det så enkelt som om at vi tar råde den 18 og tusenfryd helga etter. 2 streetmeets er bedre enn ett ikkesant?

Begynner jo å bli sommer nå så folk har vel ikke noe imot å dra på streetmeet to helger på rad???????????????

Enkelt og greit

Nissan 200SX RS13 med trivelige mods.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Men hva hjelper det? Oslofolk med omegn virker ikke særlig interessert i i kjøre mer enn max 30 min til ett meet, vet ikke hvorfor de er så late jeg.

Skjønner heller ikke hvorfor admin folka på død og liv prøver å legge ett arrangert møte på lillestrøn: midt oppi politislummen. Skulle tro folk var redde for å kjøre mer enn 5 min hjemmefra?

For meg forteller det litt om interessen til folk: de gidder ikke dra om det er mer enn max 30 min å kjøre. Og det er kanskje like greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stemmer garantert for Tusenfryd.. siden alle vet jo hvor tusenfryd ligger da..... og jeg har hørt at follo politidistrikt har dårlig med penger... :scared

takk...vi venter på svar fra tusenfryd. Vi får kanskje være der...vi sier ifra så fort vi vet noe! får vi ikke være der stikker vi til råde alle sammen, er lett og finne fram ditt...rett etter moss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir Megaøstfold street meet treff den 18 juni klokken 20 på smartclub. dere kan godt lage egen meet den helga, eller bare vente til uka etter, så det kommer flere folk!! - men iallefall:

18 juni klokka 20.00 På Smart Club. :google for info :D

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stemmer garantert for Tusenfryd.. siden alle vet jo hvor tusenfryd ligger da..... og jeg har hørt at follo politidistrikt har dårlig med penger... :scared

kjører du lite i ski/vinterbro området ell. er jo ikke annet enn politi i området på kvelden

1997 Primera GT - KN filter - 17" Felger

Lyktespoilere

-------------

02 Scania 164 - 580 - Jobbbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler at dere tar treffet på SmartClub og ikke Tusenfryd. Vet at Mopedportalen.com prøvde å ha et treff på Tusenfryd i fjor, men det endte med at halvparten ble avskilta da det kom en haug med politi og satans veivesen. Ble også no trøbbel med at de Tusenfryd for at de hadde brukt plassen osv.

Dette treffet var faktisk bra arrangert, ikke bare en haug med mopedtullinger som herja rundt. Selve Plastic Racing eller hva de heter var der..:) (DenMC-stuntgruppa :) )

(\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature

(O.o) to help him on his way to world domination.

(> <)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle er redd for politiet her jeg...Det er vel biltilsynet sin patrulie som er verst??.. Men man skal jo ikke blande moped-treffet inn her da..meste parten av de som var med der kjørte jo trimma moped.. og ble stoppet av biltilsynet... og moped folka viste de gjorde noe "ulovlig" med og kjøre dit da... så en bil på en parkerings plass skal jo ikke vere no "ulovlig" det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F_U_C_K the POLICE!!

Må jo ha noe annet å finne på de gutta å enn å bare lage faen for oss bilintreserte. Men er det noen som har undersøkt med Biltema på alnabru? Er jo mye parkering der. Men tusenfryd er jo privat eiendom. Vherken purken eller bilsvaksynte har noe å gjøre der. Bare å sette opp ett skilt med PRIVAT PARKERING. Og bortvise politiet fra området.

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider