Gå til innhold

Hva er det som går over motorblokka?

glx-rider

Anbefalte innlegg

Har skrudd og styra med noe småtjafs på mondeon, og først igår la jeg merke til en lednig\slange et el annet som går rett over motorblokka.. Hva er denne til? han var litt stiv så den var vanskelig å legge rundt.. Problemet er at han er nær motorblokka, og jeg er redd at varmen skal ødelegge den.. Har noen av dere denne eller vet hva den er til? Evt hva jeg kan gjøre for å flytte den..?

(takker tommeliten for tyvlån av bilde..)ledning2uj.pngC:\Documents and Settings\c201\Mine Dokumenter\Mine bilder\ledning.bmp[/img]

2.0 glx,

Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han går rett over motorblokka slik jeg tegnet den røde streken. Blokka blir jo rimelig varm etterhvert, så jeg er redd han skal ødelegge vaiern på en eller annen måte.. men hvis deres går rundt på en el annen måte så må det jo være mulig for meg å få til det samme..

2.0 glx,

Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han går rett over motorblokka slik jeg tegnet den røde streken. Blokka blir jo rimelig varm etterhvert, så jeg er redd han skal ødelegge vaiern på en eller annen måte.. men hvis deres går rundt på en el annen måte så må det jo være mulig for meg å få til det samme..

is this for real???? Du kødder ikke med oss nå? Er klart den er laget for å tåle varmen :D

Gummi stømpa er av en slags varme-bestandig gummi, innenfor der er det stålstrømpe så jeg er sikker på at Fords utviklings team har beregnet varmen når de deffinerte matrealet i denne gassvaiern

:hammer

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider