knobben Skrevet Mai 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2002 Lägger upp ett par bilder på min bärgare... hoppas d e fler som har foton på sina lastbilar... Skulle va kul å se vad ni kör!!! Siter Trucker!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knobben Skrevet Mai 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2002 En till Siter Trucker!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knobben Skrevet Mai 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2002 Å en på fälgen=) Siter Trucker!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knobben Skrevet Mai 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2002 En sista!!! Siter Trucker!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2WD Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Kjører litt av hvert. Men det er for disse jeg kjører.. Mest Scania.:D Siter Some people play hard to get, i play hard to want. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Originally posted by 2WD Kjører litt av hvert. Men det er for disse jeg kjører.. Mest Scania.:D Nett last ja.. Eller hva dere heter kjører en del ganger forbi der jeg jobber da.. Er ikke sikker på åssen farve vi har nå men det er de gule/grønne/blå/hvite ved siden av Posten som da er rød/gule.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg