Gå til innhold

Bilstereoshow/dBdrag CB Elektro på Teie (Tønsberg)

Ranger emnet

Earthquake

Anbefalte innlegg

Årets største happening skjer Lørdag 25 Juni,

Da går NORGES råeste bilstereoshow av stabelen på CB Elektro,

her vil det garantert skje mye, mange utstillingsbiler,

konkurransebiler, utstillere, Coca Cola, livesending etc......

Gå ikke glipp av dette spektangulære showet som imponerer både store og små :-)

Her blir det konkurranser og DB Drag.....

Så sett av denne datoen for her blir det skikkelig med trøkk!

Bilstereoshow

Hvert år de siste fem år har CB Elektro arrangert en bilstereoutstilling og en konkurranse for lokalbefolkningen. Denne utstillingen har vært særdeles vellykket, mange har funnet veien hit, både gamle og unge. Tilbakemeldinger vi har fått viser at dette er et positivt innslag i nærmiljøet Tønsberg, mange har fått et annet syn på dette med bilstereo, det er ikke bare dunk dunk… For første gang i Vestfold ble det også arrangert DB Drag konkurranse (sommeren 2003) dette tok helt av og ble rett og slett en kjempesuksess! Dette arrangemanget blir regnet for å være et av de største i landet, dette fordi det kun er amatørbiler som konkurrerer. Det er ingen form for krav til utstyr, ALLE kan være med.

Det konkurreres i:

Best installasjon

Best lyd

Peoples Choice

Mest lyd

DB Drag

Det er publikum som er stemmer på hvilken bil(er) de mener er en verdig vinner i de aktuelle klassene. I DB Drag konkurransen har man også mulighet til å sett ny Norges rekord, eller kanskje en ny VERDENS rekord? Prøv da vel kanskje DU blir den nye mesteren.... Showet holdes fra klokken 11.00-15.00 hvert eneste år, og datoen er siste lørdag i juni på CB Elektro sitt torv på Teie.

Det er grilling, show og is til barna og en mengde forskjellige aktiviteter.

Velkommen til en trivelig "bilstereoprat" ved spørsmål ring Kai 33 32 38 98 / 90 61 00 29

CBElektro.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:) har vært der de siste 2 årene og kjempe bra det meste!!! skal ditt i år og. MEN selve lydkonkurranse er en katastrofe.... de med fleste kamerate/venner blir vinner.... selv om lyden er ræva.... sorry, har nevnt for CB før så jeg håper det bedrer seg. Ellers mange bra bygg og mange andre snadder av tilbud i butikken med kyndig og lydintereserte selgere! -det er viktig det!

møtt opp folkens!

hadde ikke selv tenkt å delta på dB Drag igjen men har ombestemt meg og skal se hvor mye elementen mine kan tåle... husker ikke feil så ble det ca 137,XdB med 2x12" i trykkammer og 4x40 Adcom watt ifjørd...og 134-135dB med 2x10" i trykkammer med 2x25 SoundStream watt i 2003...

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) har vært der de siste 2 årene og kjempe bra det meste!!! skal ditt i år og. MEN selve lydkonkurranse er en katastrofe.... de med fleste kamerate/venner blir vinner.... selv om lyden er ræva....

Det er sånn de har valgt å gjøre det, mest fordi dette skal være en uformel konkurranse der alle kan delta. dB drag konkurransen er offisiell og Tor Steinar kommer ned med riggen sin og holder konkurransen.

Tror dette kan bli veldig bra i år igjen, hvis bare nok folk tar turen. Og er du i nød av noe bilstereo, plasma tv eller annen elektronikk så er dette plassen å dra denne lørdagen. De skal kjøre noen helt sinnsykt priser på masse utstyr:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vert der de fleste årene og kan absolutt anbefale og ta turen!!

I år stiller en viss beryktet Caddy der med ny forsterker på bassene som gir ENDA mer enn før :scared

6stk 12" blir drevet av 1stk mono forsterker til under 7000,- kroner wtf?

Ellers så blir det MYE flere biler i år i forhold til tidligere år!

Så husk og sett av denne dagen på kalenderen m'm

Mvh

Frode Sævik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vert der de fleste årene og kan absolutt anbefale og ta turen!!

I år stiller en viss beryktet Caddy der med ny forsterker på bassene som gir ENDA mer enn før :scared

6stk 12" blir drevet av 1stk mono forsterker til under 7000,- kroner wtf?

Ellers så blir det MYE flere biler i år i forhold til tidligere år!

Så husk og sett av denne dagen på kalenderen m'm

Konge forsterker!

86 Bmw 325i

96 Toyota Carina E 1.8

98 Audi A4 1.9Tdi

[x] 86 Bmw 325i

[x] 85 Audi 100 2.2E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt O.T.

første gang je så disse helix forsterkerne stilte jeg meg litt tvilende til dem.

men ettter å ha fått sett litt på dem og ikke minst opplevd dem i aksjon er all tvil fjernet....FYTTE F*** for en forsterker.

gleder meg til den nye 5kanaleren kommer.

1ohms stabil subutgang :scared

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en slik Helix som Frode kommer å viser fram . :)

Er såpass bevegelse på parykken at jeg drister meg til å stille i DB konkurransen i Acap til helgen med 760.

Monterte en slik blokk i en R-Megane i dag, trykket var utrolig .

Odde du prøvelytta jo før bilen ble levert kunde, hva mener du :)

Lykke til Kara, blir sikkert Mega bra .

Frank

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mulig å høre Soundstreamutstyr der også, kommer en del biler med utstyr fra oss.

Mvh

Dag Johansen

Kommer dere (f.eks. du og/eller Glenn) også til å være til stede?

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider