Gå til innhold

Bilstereoshow/dBdrag CB Elektro på Teie (Tønsberg)

Ranger emnet


Earthquake

Anbefalte innlegg

Kuult, ska til CB i dag å bruke feripengene min til en HELIX, detta blir nok en knall helg :-) nå skal det bli vellyd og trøkk i kjerra. Deilige dager om dagen gitt...hehe

 

Enig med deg, må showes litt, uten litt moro så blir det ikke det samme å dra på treff. Han frode var kuul og bilen også........digga egentlig den litt..der var det MYE trøkk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Best lyd/mest lyd/penest innstalasjon osv.. Men det var ikke noe i nærheten av Emma sine opplegg med en kar som spretter fra bil til bil. Det var folket som bestemmte

 

 

Det er vel det som er pointet tror jeg, konkurranse for deg å meg med vanlig lommebok....kuult var det ihvertfall, jeg kommer nestegang også å da kan du bare glemme de 15" bassærne dine og db måling....for nå blir det ny forsterker og kasse på meg å hehe.....

 

Its nice to be importen, buts more importent to be nice :boxing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fint å "se" på ja, men det var mye å "høre" på også.

matador ga mange hakeslepp i sin bil.

 

Ellers var det en plagsom (?/!) Caddy som hele tiden måtte bevise at Cadence Wild Beast (?) spillte høyest (i verden?).

Jeg syntes også det var en kvinnelig (?) deltaker der med langhåret teddy-fòr, type lilla trekk, på diverse interiørdeler. Litt knæsj var det jo. Lyden hørte jeg ikke på.

En grå Skyline hadde sniket seg inn på plassen med "bare" en CD-spiller merket Pioneer. (WHY?)

 

Kan jo legge til at vår gode venn :pray matador måtte til med skrujern og avbiter hos en kar som hadde vært litt uheldig med kopplingene. yodude

 

Mvh

Pål

 

Jeg syntes også det var en kvinnelig (?) deltaker der med langhåret teddy-fòr, type lilla trekk, på diverse interiørdeler. Litt knæsj var det jo. Lyden hørte jeg ikke på. <-- http://home.no/loweley

 

Må si jeg syns det var bra at dB-vogna ikke stod på grusplassen.

Litt vrient å manøvrere manuell rullestol der, pluss at jeg klarer meg fint uten bilen full av grusstøv.

Men Cola-salget ville nok vært bedre :)

-05 Vw Caravelle T5 2.5TDI

-78 Fiat 126

-Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Emil Huse mener jeg tok noen bilder for Db Drag gutta. Regner med at det snart dukker opp noe på hjemme siden demmes. Samt Cb sin hjemme side

 

dBdrag-siden er veldig dårlig oppdatert på bilder.

Venter spent på bilder på Cb sine sider.

 

Men er det ingen andre som tok noen bilder?

Glemte selv kameraet hjemme i alt stresset og søvnløsheten.

Jobbet febrilsk med å få ferdig gullet i avataren...noe vi desverre ikke klarte.(damn)

 

flere bilder på hjemmesiden til pusen (se sign.).

-05 Vw Caravelle T5 2.5TDI

-78 Fiat 126

-Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dBdrag-siden er veldig dårlig oppdatert på bilder.

Venter spent på bilder på Cb sine sider.

 

Men er det ingen andre som tok noen bilder?

Glemte selv kameraet hjemme i alt stresset og søvnløsheten.

Jobbet febrilsk med å få ferdig gullet i avataren...noe vi desverre ikke klarte.(damn)

 

flere bilder på hjemmesiden til pusen (se sign.).

http://mondeo.bilteknikk.net/cbelektro2005

 

ytterst få bilder

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår