Gå til innhold

Bilstereoshow/dBdrag CB Elektro på Teie (Tønsberg)

Ranger emnet

Earthquake

Anbefalte innlegg

Jeg har vert der de fleste årene og kan absolutt anbefale og ta turen!!

I år stiller en viss beryktet Caddy der med ny forsterker på bassene som gir ENDA mer enn før :scared

6stk 12" blir drevet av 1stk mono forsterker til under 7000,- kroner wtf?

Ellers så blir det MYE flere biler i år i forhold til tidligere år!

Så husk og sett av denne dagen på kalenderen m'm

Ja det kommer til å bli skikkelig tøft, gleder meg til å se kjerra di, har kjøpt meg en sånn forsterker som du har i der, holder på med kasse nå, målet er å komme opp i 150 db med 2stk 10", det kan bli tøft men tror det skal gå, har fått noen gode tips fra ICE......

vi talas

Basskongen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Jeg er på vei i seng for å være opplagt til i morra :D

har noen timer i pandaen, men det går nok greit skal dere se, blir ikke noe hardkjør på meg i morra siden måleutstyret har tatt kvelden så har jeg ikke fått justert noe heller. Så det går som det går.

Ses i morra da..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting vil jeg bare ha på det rene, noe glimrende show var det ikke, makan til rot og uorganisert arrangement har jeg ikke sett på lange tider.

Men bortsett fra det var det ett veldig bra oppmøte som nesten kompenserte for alt rotet.

Nei, neste år får de gjøre noe med selve arrangementet, ellers vurderer jeg heller å la være å reise. Men jeg skal ta kontakt med de å spørre om de evt. trenger noe gratishjelp til organisering, så får vi heller bidra litt alle mann..

Ellers enn det så fikk jeg møtt forumfolk også (Morel, Matador, Dag Johansen, Morten Pettersen,og sikkert noen til) noe som var hyggelig :)

Ser vel noen av de igjen på Rudskogen om 14 dager også tenker jeg.

Det ble en 3.plass eller noe sånnt på meg i dB-drag'en, er ikke fornøyd med prestasjonen, men etter omstendighetene så skal jeg vel ikke klage..

137dB på første runde, og avsluttet vel i overkant av 142dB etter litt endringer i porten.

Og det var jo moro att såpass mange deltok i dB-drag da, så hadde vært bra om flere av disse også kom til Rudskogen og andre biltreff/dB-drag.

Det ble en lang dag i pandaen, sånn ca 35 mil, men jeg overlevde da det også :D

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en lang dag i pandaen, sånn ca 35 mil, men jeg overlevde da det også :D

Så det var du som hadde pandaen ja.. :) Hehe. Ganske ren DB bil det der.

Jeg deltok ikke, så for meg som tilskuer var det bra der! :) Veldig morsomt å se (og ikke minst høre) på annlegg som er litt bedre enn det jeg er vant til. Takk; Playmaster59

Mvh Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var du som hadde pandaen ja.. :) Hehe. Ganske ren DB bil det der.

For å si det sånn, kan bilen brukes til noe annet da? :D Så det er vel det eneste vi bruker den til ja, samt at han jeg bygger bil og bilstereo for nå, låner den når jeg holder på med bilen hans.

Det er jo en bil som er ofte brukt i dB-drag, og pandaen har mange verdensrekorder på samvittigheten. Og jeg har jo ett håp om at jeg skulle sette en av de i år, men da må jeg få bytta ut noe av utstyret jeg har nå.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder rotet på CB Elektro idag så var det dB-Draggen som sørget for det.

De hadde parkert tilhengeren sin der igår tenker jeg og den ble ikke flyttet idag (det var da for sent å gjøre noe med det).

En "drive-thru" var planen og det vil garantert bli til neste år.

(Det var sikkert like greit for da fikk alle sjekket at reversen på bilen fungerte.) :boxing

Vi kan nok alle bidra neste år med litt mere happenings og show i tillegg til det CB Elektro selv steller i stand.

Hva med en egen plass for oss som er fra "Bilforumet.net"?

Personlig så har jeg allerede planer for neste års arr. og vet at dette vil bli en suksess.

Så dermed er invitasjonen lagt ut til alle dere på forumet her:

Har dere lyst til å "henge dere på" oss til neste år så send meg en PM.

Til slutt hilser jeg til alle dere fra forumet her som jeg fikk hilst på og snakket med og håper vi sees på Rudskogen yodude

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder rotet på CB Elektro idag så var det dB-Draggen som sørget for det.

De hadde parkert tilhengeren sin der igår tenker jeg og den ble ikke flyttet idag (det var da for sent å gjøre noe med det).

En "drive-thru" var planen og det vil garantert bli til neste år.

(Det var sikkert like greit for da fikk alle sjekket at reversen på bilen fungerte.) :boxing

Vi kan nok alle bidra neste år med litt mere happenings og show i tillegg til det CB Elektro selv steller i stand.

Hva med en egen plass for oss som er fra "Bilforumet.net"?

Personlig så har jeg allerede planer for neste års arr. og vet at dette vil bli en suksess.

Så dermed er invitasjonen lagt ut til alle dere på forumet her:

Har dere lyst til å "henge dere på" oss til neste år så send meg en PM.

Til slutt hilser jeg til alle dere fra forumet her som jeg fikk hilst på og snakket med og håper vi sees på Rudskogen yodude

Mvh

Pål

Er ikke sikkert det er plass til en drive thru, men hvertfall fått riggen opp i toppen av grusplassen, slik at 2 og 2 kjørte frem og tilbake, istedet for at vi faktisk måtte kjøre til en helt annen parkeringsplass, med en alt for smal vei i mellom. Hvor vi ikke hørte hvem som skulle spille osv osv.

Så da kunne de løst det på følgende måte:

dB-drag på hele grusplassen.

Utstillingsbiler og lignende, samt stands på asfaltplassen.

Folk som går i veien vil det alltid være, men da får man heller få tak i noen ekstra vakter.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for en strålende dag folkens!

Hyggelig å treffe så mange bilforumet-folk på en gang (selv om jeg savnet noen...).

Og i tillegg en del av forhandlerne og importørene.

Bare litt kjipt å komme hjem til 11-12 grader, men jeg rakk festen :D

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting vil jeg bare ha på det rene, noe glimrende show var det ikke, makan til rot og uorganisert arrangement har jeg ikke sett på lange tider.

:D

He he... jo jeg er enig i det att det er skikkelig rotete opplegg..

Jeg å Dag snakket litt om det å kom fram til mange løsninger som kunne vært bedre med tanke på å få biler inn å ut raskt-

Som sagt vil det alltid være folk i veien..

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... jo jeg er enig i det att det er skikkelig rotete opplegg..

Jeg å Dag snakket litt om det å kom fram til mange løsninger som kunne vært bedre med tanke på å få biler inn å ut raskt-

Som sagt vil det alltid være folk i veien..

Det er veldig lett å stå på utsiden å se slike feil og problemer, men dere kan jo prøve å arrangere ett show av såpass stort kaliber selv, så merker dere fort att det er endel ting som går i glemmeboka og noe går til fordel for andre ting. Jeg har selv vært med å drive en bilklubb og arrangert biltreff i mange år og vet akkurat hvordan det er. Trøsten er att det blir bedre og bedre for hvert år, man lærer av sine feil:)

PS: det var hele tiden planen att dB dragen skulle være på grusplassen med drivetrough, men det var allerede begynt å bli mye bil der og når Tor og Peter kom så begynte de å rigge opp på den gamle plassen. Litt dårlig kommunikasjon desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider