NorwegianVariant Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 jeg holder på med en boble. det er en 68 mod "1300" har satt inn en G60 motor iden nå driver jeg med karroseri ardeide Må spørre.. Hvilken dialog har du med biltilsynet ang dette bygget? Vet at de kan være temmelig vrien på sånne ekstraordinære ting.. håper du gjør det på den "korrekte" måten, med adapter for bruk på orginal girkasse, hvis man prøver på egne løsninger uten å ha en av de tekniske folka på tilsynet med på dette.. får man det mest sannsynlig ikke godkjent.. La dem "være med" hele veien.. :anger: Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Er det slik at noen porsche-mototer går "rett nedi"? Caravelle-motorer går vel også? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerbakken Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Er det slik at noen porsche-mototer går "rett nedi"?Caravelle-motorer går vel også? ja naboen hadde en boble med en porsche motor. den passa rett nedi. han hadde senka taket med 20 cm og bredda sjermene med 25 cm. bytta ut baklyktene å satt inn tre runde lykter bak...den ble faktisk ganske kul.... lykke til vidre med prosjektet boblepersson!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 ja naboen hadde en boble med en porsche motor. den passa rett nedi.han hadde senka taket med 20 cm og bredda sjermene med 25 cm. bytta ut baklyktene å satt inn tre runde lykter bak...den ble faktisk ganske kul.... lykke til vidre med prosjektet boblepersson!! :) har du bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerbakken Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 har du bilder? nei jeg har ikke det nei....han selgte den for et år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 nei jeg har ikke det nei....han selgte den for et år siden. Synd det da! Hadde vært kult å se bilde®! Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianVariant Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Synd det da! Hadde vært kult å se bilde®! Hvis Porsche-motor i boble er tingen, kan jeg annbefale denne siten: http://www.germanlook.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Hvis Porsche-motor i boble er tingen, kan jeg annbefale denne siten:http://www.germanlook.com/ Jeg tenkte faktisk ikke så mye på motoren, men at den var taksenka og breddaskjermer!! ;) Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianVariant Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Jeg tenkte faktisk ikke så mye på motoren, men at den var taksenka og breddaskjermer!! ;) da kan du se her: http://forum.vw2you.com/cgi-bin/UltraBoard.cgi?action=Read&BID=3&TID=22208&P=1&SID=1091106 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoblePersson Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Takk for alle svar(Innlegg)!! Er det noen som vet om noen boble deler til salgs? Butikker?? Helst billig!! Siter 1973 VW Boble sombrero BoblePersson!!! :naaaws Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianVariant Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 1303S, selges som delebil.. Må hentes.. Send PM.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Takk for alle svar(Innlegg)!! Er det noen som vet om noen boble deler til salgs? Butikker?? Helst billig!! Dette er kanskje ikke butikk, men vi har deler (jeg og gutta) til en 1300/1600 boble...hva er det du skal ha for noe a?? M.v.h Simon :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoblePersson Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Jeg har 1300!!!!! Skulle hatt alle skjermene og side trinn hvertfal! Hvor mye skal dere ha for dette Thebubblegang?? hvis dere har det da? Siter 1973 VW Boble sombrero BoblePersson!!! :naaaws Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Vi har hvertfall alle sideskjermene, mulig også stigtrinnet skal selges. alt er originalt og i go stand!! har u noen bilder eller?? :google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoblePersson Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Hva tar du for det da?? Skjermene rundt hjulene du mener?? Har ikke skjønt detta bilde greiene enda jeg... Siter 1973 VW Boble sombrero BoblePersson!!! :naaaws Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg