tplassen Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Har du lest alt da Zipper...treffet blir den 2 Juli da:D hehe Gratulerer på forskudd forresten:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Ingen andre som har noe å fortelle om forandringer på bilen sin da??:) Gleder meg til treffet jeg nå, er ikke så lenge til, 10 Juni nå!:) Skattepenger kommer før treffet også..helvete så bra!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Ingen andre som har noe å fortelle om forandringer på bilen sin da??:) Gleder meg til treffet jeg nå, er ikke så lenge til, 10 Juni nå!:) Skattepenger kommer før treffet også..helvete så bra!:) 2 ju`li?!?!? DA er det ikke sikkert jeg kan. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Jo Ole, du må komme da altså!!:) Hva er det som holder deg tilbake da?? bank i bordet å si at du bil på biltreff:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Jo Ole, du må komme da altså!!:) Hva er det som holder deg tilbake da?? bank i bordet å si at du bil på biltreff:D penger.. (titegn) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Det ordner seg nok skal du se!:) fikk montert ny felgsa mine idag også!!:):):):) Borbet T 9x16 så nå er jeg klar for treff:D må bare få tak i STORE spacere og STORE bolter først så...ellers er ikke bilen kjørbar:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Det ordner seg nok skal du se!:) fikk montert ny felgsa mine idag også!!:):):):) Borbet T 9x16 så nå er jeg klar for treff:D må bare få tak i STORE spacere og STORE bolter først så...ellers er ikke bilen kjørbar:( nice rims !! tror jeg får på de nye felgene mine til treffet og :D satt på rs-fangern og !! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Takker:) ja, må til med noen nye rims:D RS fanger blir sikker knall på bilen din:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Sleng ut bilder av bilene deres, dere som kommer på treffet, må ha litt liv i denne tråden:) får begynne jeg da..har bare dette bildet på PC`n som er av god kvalitet..foreløpig:) og litt gøy med photoshop:) legg inn bilder av bilene deres:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 uten nye felger på bildet da, og hayabusaen kommer ikke dessverre.. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 der ja:) Parkert siden av ræcern:D snygt bilde av både bil og sykkel:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 der ja:) Parkert siden av ræcern:D snygt bilde av både bil og sykkel:) med ræcern, mener du min da eller ? :rolleyes: hehe.. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 ett bilde til av min og ræcern jeg ble litt fornøyd med : Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 regner med at disse to her kommer.. hehe.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 skal ikke se helt bort ifra at denne dukker opp også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg