Danna Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Bytte topp i morra. Starter den å går ordentlig da, så er det ingen umulighet.. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 håper, og det ser ut som at d blir mye folk:) du må prøve å komme du også danna:) jeg må få fixet bilen min til treffet også, sliter med coil/coilkabel som ikke gir gnist...bitch:) :boxing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 oki. men det fikser du da? jeg har enda ikke fått fyra caddyn med ny motor enda :S blir vel att vi skal skru noe i dag.. mangler kun litt av ledningsnett pluss å feste bensinpompa. fikk tak i manglende bensinpompe rele i går. 360,- :( Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 joda, det blir vel en ordning med dette, har bestilt meg ny coil idag på mekonomen, får håpe det er den som gjorde det, får ikke strøm ut fra der coilkabelen sitter i, så den er nok kaputt ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 fått fiksa bilen din Terje? når starter StreetMeet i mårra da? :) Håper på masse folk og fine biler :) Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg