Gå til innhold

Hvem som har flest post/innlegg og hvor man ligger selv?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det går an å finne ut akurat det uten og gå igjennom hele medlemslista, prøvde å gå igjennom men ga opp etter ca 700 stk.

Vet selvfølgelig hvor mange innlegg jeg har selv.

Hadde vært litt tøft og kanskje en oppmuntring til å svare på flere innlegg

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet selvfølgelig hvor mange innlegg jeg har selv.

Hadde vært litt tøft og kanskje en oppmuntring til å svare på flere innlegg

tror heller det vil oppmuntre til mere off topics enn til flere svar!! (har nettopp det problemet på et annet forum jeg leker på.. hehe)

der begynner topic med hjulmuttre, og ender opp om hvordan best få en unge til å sove!! (satt litt på spissen men.. ikke så langt fra som man skulle tro.. dessverre!)

og da mener ikke jeg sove i bilen, men hjemme i egen stue!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

104. plass! Og hvis jeg skriver noen korte, rørete innlegg til så passerer jeg 103. plass :D

Edit: Men det er et lite stykke igjen til å passere 1.plassen Jonte 6.593 innlegg!!! :scared

Edit: 100.plass lol

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonte er luxus posthore da.

Syns ikke jeg skriver så jævla mye her heller, men ligger vist på en 5. plass...

Noe sier meg at jobben min ikke får hva de betaler for når det gjelder lønna mi...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår