Gå til innhold

instrumentpanel med hvite skiver

Ranger emnet

Gallagher

Anbefalte innlegg

Sitter med et intrumentpanel her som går til 220km/h og med turteller og digital klokke. Har planer om å montere hvite skiver i det og selge det, noen som er interessert ? Skal bli bra gjort.. fin oppgradering til deg som har 200km/h og ikke turteller.. eller til deg som har sorte skiver og ikke gidder å ta jobben selv..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pris for det med hvite skiver er 500 skal jeg tapå meg den jobben.. samme med blå belysning.. er fort gjort å endre fargen på pærene når man har det oppe.. kommer ikke til å bli helt blått lys, men mer enn blanding av hvitt og blått, men det gul/grønne skjæret forsvinner..

- golf gti16vT prosjekt

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

speedo, hvite skiver, jobben og som pluss får du blå belysning.. skal iallefall prøve.. ikke sikkert det blir helt blått, men skal prøve.. blir ikke grønt som originalt iallefall.. farger forresten viserene røde også.. må nesten det for å se de godt mot den hvite underlaget.. selger selvsagt til høystbydende, men 500 er liksom minsteprisen jeg må ha for å ville gjøre jobben..

- golf gti16vT prosjekt

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår