-cardudde- Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hey! Lurte på om noen kunne lage en wallpaper for meg? Hvis noen hadde gjort det så hadde dere vært kjempe greie..vil gjerne ha dette bildet som bakgrunn av hele greia lissom hvis dere skjønner: og disse i de fire hjørnene: Også da til slutt vil jeg ha disse bilene i midten av wallpaperen: Kanskje litt dårlig foklart, men håper dere skjønner:) TUSEN TUSEN TAKK til de som vil hjelpe meg siden jeg ikke kan noe om å lage wallpaper.:=) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Usj, æ, hark, rap dritt, host, blæ.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minor Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 hørtes ut som en storoperasjon :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 hørtes ut som en storoperasjon :p Hehe, nei, hvis det blir for mye å gjøre så trenger der ikke å gjøre noe assa:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Yo yo, what up ma nigga! Faen for noe dritt.... Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Fysjameg, rapp blæh.. Bynn å hør på-----> http://img108.echo.cx/img108/9586/ukjent6bn.jpg istede.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 La nå guttungen være i fred da. han spurte om noen kunne lage en wallpaper til han, ikke mobbe han fordi han hører på rap :rolleyes: Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 La nå guttungen være i fred da. han spurte om noen kunne lage en wallpaper til han, ikke mobbe han fordi han hører på rap :rolleyes: Jeg liker Rap, men må si meg enig med MSpeed. La ongen være i fre :evilspide Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 jeg prøvde ihvertfall Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Fysjameg, rapp blæh.. Bynn å hør på-----> http://img108.echo.cx/img108/9586/ukjent6bn.jpg istede.. :rolleyes: I,am on that! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 jeg prøvde ihvertfall hehe, drit fett! Takk for hjelpen:) Noen andre som vil prøve seg?:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Måtte prøve meg... ja jeg vet den ene bilen ikke er med.. ble for mye kaos med den der, håper det går bra Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Faen så jævla bra! Takk Msspeed:) Forsatt andre som kan prøve seg:P Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hip-Hop og Rap er earCandy!!!! sombrero Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hip-Hop og Rap er earCandy!!!! sombrero Får mest lyst til og grine når jeg hører på noe sånnt.. Bare yo yo yo yo. I Wanna Bee A Nigga blæ blæ blæ.. Hvit man skal være hvit. Og han skal iallfall ikke ha lyst til og være neger.. :nono: Sorry vist noen tar dette som rassisme, men det blir bare for tett.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg