Gå til innhold

Lowrider wallpaper

Ranger emnet

-cardudde-

Anbefalte innlegg

Får mest lyst til og grine når jeg hører på noe sånnt..

Bare yo yo yo yo. I Wanna Bee A Nigga blæ blæ blæ.. Hvit man skal være hvit. Og han skal iallfall ikke ha lyst til og være neger.. :nono:

Sorry vist noen tar dette som rassisme, men det blir bare for tett..

Det der må være tidenes mest patetiske utsagn hittil, så du kan bare høre på norsk musikk du da??? Eller er du skikkelig vågal å hører på musikk til KUN hvite?? Dette var så idiotisk sagt at jeg ble faenmeg helt målløs her.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

RAP er best... sånn er det bare... hva hører du på da raggar lars... eller hva du heter...???? du hører vel på opera shiten din du.... raggar jaja... du kan vel drømme... du er ingen raggar vis du ikke hører på trance ell rap... sorry mac...

Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila

2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!!

show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj

:peace: out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hører mest på metal jeg, er både dårlig å bra musikk innen det, er det samme med rap, noe går an å høre på, noe er bare helt på tryne.

å istede for å starte ny thread, så spør jeg her, noen litt mere skilla enn meg i PS som har lyst å lage en bakgrunn for meg av bilen min?

prøve å få det til å se litt kulere ut en et normal blide :p

p10101326fr.th.jpg

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kommentar. Annet enn at rap er mer patetisk enn hva jeg noen gang kommer til og klare og si;)

Slapp av med utsagnene dine..for det 1. jeg er Neger selv og kommer opprinnelig fra Sri lanka..ikke helt nigga, men samma faen..og for det 2. hip hop er alt...og vær så snill la være å diskutere dette sånn at tråden ikke blir stengt..du liker country og alt det drittet, greit for meg..bare la tråden være klin for åff tåppic..

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit nok....

men hvor fant du de bildene av 50 og pac..??

Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila

2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!!

show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj

:peace: out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av med utsagnene dine..for det 1. jeg er Neger selv og kommer opprinnelig fra Sri lanka..ikke helt nigga, men samma faen..og for det 2. hip hop er alt...og vær så snill la være å diskutere dette sånn at tråden ikke blir stengt..du liker country og alt det drittet, greit for meg..bare la tråden være klin for åff tåppic..

Hvis han skal høre på country så BØR han være en cowboy ass, ellers så kan han jo ikke høre på det, kun negere som han høre på hip hop, kun cowboyer som kan høre på country, kun syrehuer som kan høre på trance ifølge Mr Raggar

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RAP er best... sånn er det bare... hva hører du på da raggar lars... eller hva du heter...???? du hører vel på opera shiten din du.... raggar jaja... du kan vel drømme... du er ingen raggar vis du ikke hører på trance ell rap... sorry mac...

HAHAHAHAHAHA!! DU VET FAEN I MEG IKKE HVA DU SNAKKER OM!!! Skal jeg si deg hva jeg hører på?? Rock, rock, rock, rock og kanskje en eller annen tecno verson av noen gammle rock sanger!!! IKKE NOE FAENs RAP!! Og opera?? Sier bare hvor mye du vet om forskjellige kulturer..

Men nå gidder jeg ikke og komenter mer på denne tråden vist det er det samme temaet som det har vært de siste trådene.. Skal det være noe mer nå så får heller det fortsette på msn om så skal være..

Over og ut fra min side.

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHAHA!! DU VET FAEN I MEG IKKE HVA DU SNAKKER OM!!! Skal jeg si deg hva jeg hører på?? Rock, rock, rock, rock og kanskje en eller annen tecno verson av noen gammle rock sanger!!! IKKE NOE FAENs RAP!! Og opera?? Sier bare hvor mye du vet om forskjellige kulturer..

Men nå gidder jeg ikke og komenter mer på denne tråden vist det er det samme temaet som det har vært de siste trådene.. Skal det være noe mer nå så får heller det fortsette på msn om så skal være..

Over og ut fra min side.

du minner meg om de rånerene som kaller meg for satanist fordi jeg hører på metal...

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har aldri. Jeg mener ALDRI, noen gang hørt om en "Raggare" som hører på rap, og om det skulle finnes en så fortapt sjel, som tror at han er raggare å hører på rap. Så må sjefen sjøl være med han. For det kan bli hardt for han når han kommer ut i raggarmiljøet. Å være raggar forbinner jeg, og de fleste andre med rockabilly og 50tall`s vil jeg tro.

Ford!

65 Mustang HT

66 Mustang HT

12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh, Tenk litt over hva dere slenger ut nå, det og disse en type musikk er kanskje enkleste måten å få folk til å hate deg på. Du vet aldri hva slags musikk folk hører på, elsker osv.

alle liker vi forskjellig dritt, så back to topic.

Kan prøve å lage en fetere bakgrunn til deg carude. men hvor stor oppløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider