-cardudde- Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 heh, Tenk litt over hva dere slenger ut nå, det og disse en type musikk er kanskje enkleste måten å få folk til å hate deg på. Du vet aldri hva slags musikk folk hører på, elsker osv. alle liker vi forskjellig dritt, så back to topic. Kan prøve å lage en fetere bakgrunn til deg carude. men hvor stor oppløsning? helst 1024x768, tusen takk for at du gidder å lage en for meg:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 hører mest på metal jeg, er både dårlig å bra musikk innen det, er det samme med rap, noe går an å høre på, noe er bare helt på tryne. å istede for å starte ny thread, så spør jeg her, noen litt mere skilla enn meg i PS som har lyst å lage en bakgrunn for meg av bilen min? prøve å få det til å se litt kulere ut en et normal blide :p :D :D :win yodude Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Haha lol!! Skal ta og lage en til både -carude- og HemiCuda med det samme. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 lage hva da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 ']lage hva da?? Hva er Topicen? doh Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 jeg skjønte jo det da, men det virket som det var litt :rolleyes: amper stemning her, så jeg tenkte at han skulle vel lage noe "rap er dritt" wallpaper eller noe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Nei, jeg ser meg ferdig med den delen av tråden. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Vær så god ;) Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Ble ikke med noe av det du ba om men.. hihi Veldig kjapp wallpaper! Håper du likern. Brukern selv i ca et par timer til :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Ble ikke med noe av det du ba om men.. hihiVeldig kjapp wallpaper! Håper du likern. Brukern selv i ca et par timer til :P Fy faen så jævla bra! Tusen takk..min nye wallpaper:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg