bjartmar86 Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Jeg skal på visning om et par uker og kom fram til at jeg mangler et papir som viser hvor mange hester en R33 gts25m har og hva totalvekten kommer på. Det kan være et manual hefte, cd eller noe som en nettside som har denne infoen... er det noen som har eller vet om hvor jeg kan få tak i dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjartmar86 Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 trenger bare effekt nå gitt.. på papir.. vet at det er 250hk, men noen som har det på en manual eller lign? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Det er en GTS-T Type-M? vel anyway.. http://www.jbskyline.net/ Har null peiling, men fant nå en side :) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjartmar86 Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Det er en GTS-T Type-M? vel anyway.. http://www.jbskyline.net/ Har null peiling, men fant nå en side :) takker og bukker! bøyer meg i støvet hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 på biltilsynet i tr.heim var de ganske så oppdaterte.. Hadde fet bok med skyliner osv i, der fant de det meste av teknisk.. Det eneste jeg ikke ble enige om de med var at bilen min er 5 seter, men de påsto at jeg kun fikk regge den som 4seter.. Måtte til slutt gi meg.. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 trenger bare effekt nå gitt.. på papir.. vet at det er 250hk, men noen som har det på en manual eller lign? Du skal regge bilen uten TÜV eller ECE dokumenter ja. Lykke til. Så vidt ikke bilen har vært regget i et EU land etter riktige regler så skal du ikke få den regget. Hvis den er regget i utlandet på untaksregler skal den ikke regges. Og den som eventuelt gjør det er enten utrolig snill eller bare dum. Men lykke til, får du det til så er jo det fint men. Jeg skaffer papirer som gjør at du får garantert godkjent bilen. Men du må bygge om lyktene til å peke riktig vei bare. Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjartmar86 Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Da tar jeg en telefon til trondheim trur jeg ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Du skal regge bilen uten TÜV eller ECE dokumenter ja. Lykke til. Så vidt ikke bilen har vært regget i et EU land etter riktige regler så skal du ikke få den regget. Hvis den er regget i utlandet på untaksregler skal den ikke regges. Og den som eventuelt gjør det er enten utrolig snill eller bare dum. Men lykke til, får du det til så er jo det fint men. Jeg skaffer papirer som gjør at du får garantert godkjent bilen. Men du må bygge om lyktene til å peke riktig vei bare. Den var vel engelsk, så da går det jo greit. ;) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg