Gå til innhold

Når har en sekser gått "litt for langt"?

Ranger emnet

Jensen78

Anbefalte innlegg

Når har en sekser gått for langt. Tenker da km stand. Er 200.000 så jævla langt på en BMW i forhold til en annen stakkarslig firer? Er det lett og trimme en f.eks 2,5 24v til ca 250-300 gamp? Vanskelig å sette på flisvifte på den? Deilig med sekser lyd og turbo!!!!

In our minds we are always racing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har en sekser gått for langt. Tenker da km stand. Er 200.000 så jævla langt på en BMW i forhold til en annen stakkarslig firer? Er det lett og trimme en f.eks 2,5 24v til ca 250-300 gamp? Vanskelig å sette på flisvifte på den? Deilig med sekser lyd og turbo!!!!

Om bilen har gått så langt som over 200000km er det vel litt dumt å sette på turbo da om man ikke har hatt/skal ha full overhaling? er ikke helt sikker på dette men folk får rette meg om jeg sier mye feil :)

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw sine motorer er jo i gjennomsnitt meget bra. At en BMW 6'er har gått 200k'km ser ikke jeg som noe større problem enn hvis en merce har gått den samme kilometeren..

Det kan jo være en fordel å ta en skikkelig overhaling hvis du skal hive turbo på en motor som har gått så langt, samme hvilken motor det er..

2.5L 24v 6'eren skal vel få ca 270hk med turbo og 0.5bar ladetrykk, og standard innmat..

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 50k skal du vel klare 400+ hk ut av 2.5literen.

M5en fra rundt 90 skal være bra, det er jo 3.6literen på 315hk som sitter i de "gamle" m5'ene. Disse skal tåle en god del julig etter hva jeg har lest..

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 50k skal du vel klare 400+ hk ut av 2.5literen.

M5en fra rundt 90 skal være bra, det er jo 3.6literen på 315hk som sitter i de "gamle" m5'ene. Disse skal tåle en god del julig etter hva jeg har lest..

hva tror du om M30 2.8i, 186hk, hvor mye vil jeg få ut av denne med mosselman turbokit?

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider