Fab Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Jeg ønsker å kjøpe en av disse motorene, til et prosjekt. Motoren må være komplett og den må gå. Andre ting som er av interesse er TDI, TDK, TD grenrør, og turbo fra samme bilene. Evt. også bunnpanne. En slik motor er også av interesse, denne trenger ikke være komplett, men må ha delene over. Noen som vet hvor jeg kan finne noe av dette? Jeg får ikke lagt inn annonse på Kjøp og Salg, da må jeg registrere meg, men jeg er jo allerede registrert :S Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!M! Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 har motor til salgs!! 94 vr6 står på kjøp å salg! den er jo komplett som motor!! men er vel kanskje med girkasse å alt til ombygging du mener?? Siter 92 golf vr6T x84G60 igjen x.85golf cl x.87gsi 2.0 x.83golf gti16v x84golfgti g60 x93 audi S4 2.2T x et par golfer for dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 har motor til salgs!! 94 vr6 står på kjøp å salg! den er jo komplett som motor!! men er vel kanskje med girkasse å alt til ombygging du mener?? Tja, kan være interessant dette. Men, da må jeg evt. før kjøp av motoren, finne de andre delene jeg trenger. For jeg vil ikke begynne på et prosjekt og ikke bli ferdig. Håper det er forståelse for det. Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!M! Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 det er sant!! motoren er tilsalgs for 8k ikke 9! det følger med eksos + katt å ecu du trenger bare bygge om nettet fra motor til hjerne.. mener du kan bruke g60 girkasse også.spindler å skiver forran\bak til 5x100 følger også med motor Siter 92 golf vr6T x84G60 igjen x.85golf cl x.87gsi 2.0 x.83golf gti16v x84golfgti g60 x93 audi S4 2.2T x et par golfer for dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg