Gå til innhold

wet hardcore picz!

Antyoui

Anbefalte innlegg

Jeg bor rett utenfor oslo og jobber rett nedi gata. Trenger jeg bil? Nei.. Har jeg bil?? Ja..

Jag ikke sjona va do mena :)

haha,,,:P ja,,kommer nok til å ha bil,,men det eg mente var at eg kvitter meg med primeraen, bruker berre alt eg har av penger på den,,,ikkje på reperasjon ,,men finner stadig noke nytt å kjøpe til den,,vertfall etter eg begynte å henge på bilforumet sombrero så no vil eg ha en liten billig diesel bil som bruker 0.40 på mila og koster minimalt å forsikre,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha,,,:P ja,,kommer nok til å ha bil,,men det eg mente var at eg kvitter meg med primeraen, bruker berre alt eg har av penger på den,,,ikkje på reperasjon ,,men finner stadig noke nytt å kjøpe til den,,vertfall etter eg begynte å henge på bilforumet sombrero så no vil eg ha en liten billig diesel bil som bruker 0.40 på mila og koster minimalt å forsikre,,,

Hmm. Du får det til og virke som at det er enn sykdom når det gjelder oppgradering av en trofast venn. Er ikke helt med der...

Bare kødder litt. Er det noen her som vet faren med modifikasjonfili syndromet så er det vel meg. Jeg gråter hver gang jeg går igjennom kvitterings arkivet mitt. Men gråten forsvinner etter en liten kjøretur.. Så jeg skjønner deg godt. Håper du får solgt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det er så mye feil på Primera. Bilen min gikk alt galt med, men nå var vel ikke hjuloppheng og motor noe prakteksemplar heller. Har fått mye pul oppgjenom åra tror jeg... Men blir man først hekta på Nissan så blir man hekta. Skal ha meg ny bil nå, må enten bli Primera GT eller S14a. (Selvom 3000GT VR4 eller Leon cupra 4x4 frister)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det er så mye feil på Primera. Bilen min gikk alt galt med, men nå var vel ikke hjuloppheng og motor noe prakteksemplar heller. Har fått mye pul oppgjenom åra tror jeg... Men blir man først hekta på Nissan så blir man hekta. Skal ha meg ny bil nå, må enten bli Primera GT eller S14a. (Selvom 3000GT VR4 eller Leon cupra 4x4 frister)
Ja jeg har også det inntrykket at det er litt småplukk her og der på primeraen. Men det er jo snakk om en gammel bil. Har hatt min i 3år nå og har ikke hatt noen problemer, unntatt de jeg har greid og lage selv. doh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har også det inntrykket at det er litt småplukk her og der på primeraen. Men det er jo snakk om en gammel bil. Har hatt min i 3år nå og har ikke hatt noen problemer, unntatt de jeg har greid og lage selv. doh

Sant det. Har så og si ikke hatt noen ting på 7 år og 339000 km går så

det griner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider