Gå til innhold

M-tech 1 ratt?

Ranger emnet

0ddis

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har sett dette rattet i mange sammenhenger, og lurer på om dette er det såkalte M-tech 1 rattet? Satt vel på de første E-30 M3'ene? Eller surrer jeg..?

ratt1.jpg

ratt2.jpg

Noen som vet om dette stemmer?

Og passer den over på rattnavet til E-30 3 serie? Har veldig lyst på det rattet :)

Evt. noen som vet diameteren på rattet?

Og ikke minst, noen som vet om det er noen steder der de selger det, eller folk som har det til salgs? :)

mvh

Trydal

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan i h får man av rattet? sitter som faan hos meg, og tar jeg i, svinger bilen...

Du peller ut BMW emblemet i midten og setter en kraftig skralle/latmansarm på muttern, og vrir rundt til det løsner. Evt. spray på noe oppløsningsmiddel hvis det sitter hardt.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du peller ut BMW emblemet i midten og setter en kraftig skralle/latmansarm på muttern, og vrir rundt til det løsner. Evt. spray på noe oppløsningsmiddel hvis det sitter hardt.

Såpass har jeg og fått med meg :) Men mitt sitter så jævlig fast... Ingen fare for at noe ryker om jeg tar jævlig i?

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukk ut emblemet, skru ut mutteren, å her kommer den magiske delen av opperasjonen: Vri nøkkelen om slik at rattlåsen ikke er i inngrep.. Noen spørsmål?? ;)

Ja, hva hvis mutteren sitter såpass at det er helt forbanna umulig å få løsnet den da?

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider