Gå til innhold

Nå trenger jeg dere gutter!!

WhipeOut

Anbefalte innlegg

Hi!

Fra jeg kjøpte min Primera så har jeg hatt lyst på litt større motor. Dette skal det i løpet av sommeren gjøres et forsøk på.

I den sammenheng trenger jeg noen småting som jeg vet noen av dere kan hjelpe meg med. I og med at jeg har 1.6 liter selv, så trenger jeg noen deler fra en Primera 2.0 for at dette skal ordne seg.

"Ønskeliste":

Girkasse(type RS5F32A - vanlig fremhjulstrekkerkasse fra SR20De/DE)

Svinghjul

Drivakslinger

Hvis noen vet om noe eller tilfeldigvis har selv, så vil jeg gjerne høre om det.

Thanks guys!

PS: Jeg har nettopp hatt bursdag... ;)

1988 Toyota Celica 2.0 GT

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R)

x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis på etterskudd :) jeg fylte i går :)

Likewise

good luck, you're gonna need it...

Er vel lurt å ta bermser fra en 2.0 Primera også, slik at kjerra blir litt trygg å kjøre.

det er vel noe som heter: Safety First!!

Jeg har byttet bakstilling på bilen slik at jeg har fått skiver bak, og ellers så er bremsene lik andre Primera (Ikke GT). Og det viser seg det at med skiver bak så har Primera faktisk bedre bremser enn det bilen jeg henter motor fra har. Har sjekket med Biltilsynet og det skulle ikke bli noe problem. (Masse dokumentasjon på at mine er bedre måtte legges ved selvfølgelig.)

Men er det noen som har deler??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likewise

Jeg har byttet bakstilling på bilen slik at jeg har fått skiver bak, og ellers så er bremsene lik andre Primera (Ikke GT). Og det viser seg det at med skiver bak så har Primera faktisk bedre bremser enn det bilen jeg henter motor fra har. Har sjekket med Biltilsynet og det skulle ikke bli noe problem. (Masse dokumentasjon på at mine er bedre måtte legges ved selvfølgelig.)

Men er det noen som har deler??

Men da er det vel bare til å sette igang da. For bremser er det kjekt å ha. Noe jeg mangler litt på min kjære VW Golf :drive2

97 - BMW 520i

86 - VW Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spesiell overskrift i denne tråden..... doh

Hi! I'm Gay! Wanna come home with me tonight??

Noe må en jo gjøre for å trekke litt oppmerksomhet... Du trykket på gjorde du ikke det???

Sweet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøpte du ikke bare en 2 liter sri eller gt, siden du alikevel har penger til å gå i gang med et sånt prosjekt?

Glemte jeg å nevne at jeg skal inn med en turbo motor??

Jeg fikk bilen til en god pris når jeg kjøpte den. Nå har jeg lånt meg langt over hodet for å få til dette, så det blir nok lagt ned litt blod, svetter og forhåpentligvis så få tårer som mulig.

Det kan bli interessant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider