Dinglevims Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Da ble det nye fangere! Suste en tur til Larvik igår ettermiddag og henta et par fangere som vw2_prosjekt hadde vært så snill å hente på hoggern for meg. Blir kos med kromlist istedet for de helt sorte og kjedelige :) Var "litt" falma når jeg henta de, men det ordna seg fort... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Se her ja. Ble vel ikke så halvgærn`t det. Hengerfestet ble kanskje beholdt på? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Se her ja. Ble vel ikke så halvgærn`t det. Hengerfestet ble kanskje beholdt på? :rolleyes: Blir nok ikke noe hengerfeste her nei :) Må få skrellt plasten av fangernjernet med hengerfeste og satt det på et annet. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Bra prosjekter du har på gang! Hvor har du fått pågangsmotet fra? :pray Trodde du hadde solgt audi`n? Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Bra prosjekter du har på gang!Hvor har du fått pågangsmotet fra? :pray Trodde du hadde solgt audi`n? Takk takk! Pågangsmot kommer og går. Akkurat nå går ting som det skal og da er det gøy og holde på. Får nyte det så lenge det varer. Har ikke solgt Audi'n enda gitt. Skjønner faktisk ikke hvorfor det er så utrolig lite respons på den. Bilen er jo god som gull og feilfri, men det driter visst folk i. Er vel rett og slett litt for godt utvalg i den prisklassen. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Takk takk! Pågangsmot kommer og går. Akkurat nå går ting som det skal og da er det gøy og holde på. Får nyte det så lenge det varer. Har ikke solgt Audi'n enda gitt. Skjønner faktisk ikke hvorfor det er så utrolig lite respons på den. Bilen er jo god som gull og feilfri, men det driter visst folk i. Er vel rett og slett litt for godt utvalg i den prisklassen. Sant det.. Du får gjøre så mye du klarer før den kalde triste vintersesongen kommer.. lykke til med salget Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Var noe skikkelig drit å få plasten av fangerjernet med hengerfeste og over på et uten. Men som det meste annet så ordner det seg til slutt. Ble ihvertfall veldig fornøyd med resultatet. Utrolig at så lite som en kromlist gjør så mye med utseende. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Dette ser meget bra ut. Da er det bare å få slengt litt lakk på den nye, gamle døre jeg så sto i Værste' i går, samt en liten brunoxering med påfølgende spraybokslakk på svenskekromen på bilen, så blir det så BRA, så;) Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Idag var det høgger-tur til Larvik. Grusomt å stå opp kl 6 på en fridag, men det ble mye bra deler så da får det gå. Fikk bla med meg: Hvit førerdør, CL-dash, Blått CL-baksete, dørtrekk uten høl til høytalere, ratt fra Golf 1 GL og litt annet skrot. Skal bli deilig å få dette på bilen... Stakkars Jetta :shake Ble ikke bedre etter at jeg gikk løs på den Bruskeinsern lastet og klar for å ta turen tilbake til Drøbak. En trøtt og varm Jetta-vims som sliter med å holde øya oppe zzzz Ble ikke noe bedre av at jeg glemte solbrillene hjemme. Godt jeg både mangler lydisolering og 5. gir. Skal mye til for å sovne i en Jetta-einser i 120 km/t. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Går unna når man først er igang. Dashbord, ratt og dørtrekk er byttet. Ble mye kosligere :D Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Iom. at dette er bruksbil så synes jeg den fortjener en takgrind.... Det ville gjort seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 hvordan fikk du fangeren din så fin ? forklaren sie bitte ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 hvordan fikk du fangeren din så fin ? forklaren sie bitte ? Dersom fangerne har møkk som sitter langt nedi porene kan det lønne seg å vaske skikkelig med Turtle Supervask og neglebørste. For å friske opp fargen anbefales Autoglym Body-shop 07B plastic & rubber-cleaner (dette er proffserien til Glym). På Einser'n din er fangerne grå (dersom du ennå har de originale med blanklistene i). Disse ser falma ut allerede når de er nye. Jeg har lakka mine med halvblank støtfangerlakk jeg fikk av han som kaller seg Lurifaks her på forumet. Ser BRA ut:) Husker ikke lenger hva lakken heter. Det er over et år siden jeg holdt boksen i hånda, så det er ikke annet å forlange;) Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Ble virkelig bra med litt nytt interiør :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Sniker inn en liten salgspost her :) Dersom noen har et par forseter fra Golf 1/Jetta 1 i samme trekk som baksetet på bildet så skrik ut. Slitte og stygge seter er ikke aktuellt. Dersom noen trenger et 100% strøkent dash så ta kontakt... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg