Dinglevims Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Da har jeg vært og sett på et par biler idag og veit nå mer eller mindre hva jeg skal ha. Jettaen legges nå ut for salg, men jeg gjør oppmerksom på at jeg ikke kan gi den fra meg før jeg har fått meg ny bil. Er avhengig av bil for å komme meg på jobb, men ny bil bør være på plass innen noen uker. Litt info og bedre bilder finner dere her: http://home.no/dinglern/jetta/jetta.htm Dersom dere lurer på noe så ta kontakt på mail eller telefon. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Da har jeg vært og sett på et par biler idag og veit nå mer eller mindre hva jeg skal ha. Jettaen legges nå ut for salg, men jeg gjør oppmerksom på at jeg ikke kan gi den fra meg før jeg har fått meg ny bil. Er avhengig av bil for å komme meg på jobb, men ny bil bør være på plass innen noen uker. Litt info og bedre bilder finner dere her: http://home.no/dinglern/jetta/jetta.htm Dersom dere lurer på noe så ta kontakt på mail eller telefon. Vurderer du innbytte? Se BMW'en i signaturen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Vurderer du innbytte? Se BMW'en i signaturen min Inbytte er en mulighet, men BMW-en er nok ikke aktuell. Kan bytte Jetta + cash mot Audi A6 2.6/2.8 V6 med automat. Kan eventuelt vurdere BMW E34 520i 24v med skinn og automat. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Dammit! At du skal selge før jeg har penger ;) Håper på lignende tråd med evt ny bil da :D Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Dammit! At du skal selge før jeg har penger ;) Håper på lignende tråd med evt ny bil da :D Toget er ikke gått enda vettu ;) Har fortsatt ikke kjøpt ny bil så du har noen uker på deg :) Er jo ikke snakk om enorme summer her heller. Bilen kan selges uten gewinde og felger dersom penger er problemet. Gewinden skal jeg nok fint klare å få solgt uansett. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Toget er ikke gått enda vettu ;) Har fortsatt ikke kjøpt ny bil så du har noen uker på deg :) Er jo ikke snakk om enorme summer her heller. Bilen kan selges uten gewinde og felger dersom penger er problemet. Gewinden skal jeg nok fint klare å få solgt uansett. Greit å få med gewinde, og absoulutt ikke noe minus med bbs heller.... Får se ann neste lønning litt... ;) Du skal ha audi eller? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Greit å få med gewinde, og absoulutt ikke noe minus med bbs heller.... Får se ann neste lønning litt... ;) Du skal ha audi eller? Har egentlig lyst på BMW E39, men det blir desverre over mitt budsjett dersom jeg skal ha en med automat, klima og lav km. Frister ikke å ta opp lån så da får det bli en Audi istedet. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Så på bilen din i dag, har vært halvveis forelsket i den siden første dagen jeg så den i Vestby, var forresten ved Malmberg jeg så på den i dag også.. Tok noen bilder også (med mobilen siden jeg glemte kamera hjemme :() Så bare å slappe av, var ikke en tyv ifra Linjegods som skulle se på byttet. Etter min smak så var felgene ca 1 tom for brede, men får heftig kjeft av Laaars for at jeg mener det :p Men ekstremt fet bil. I like.. Selvom jeg egentlig ikke er vw fan... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Da har Jettan fått nye bremser foran. Var virkelig på tide. De gamle skivene var rustne som bare det og bremseklossene var fulle av sprekker drunk Ble noe ganske annet med EBC Turbo Groove-skiver og nye klosser så da er bilen klar for treff imorgen :) Dum som jeg er glemte jeg jo å ta bilde av de nye bremsene, men de fleste her vet vel hvordan EBC-skivene ser ut så da kan det være det samme... Gammel drit sick Ikke rart det bremsa dårlig! Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Da får jeg gratulere clone baby med ny jetta. Lykke til! Ta godt vare på den. Jeg savnern allerede :( Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Da får jeg gratulere clone baby med ny jetta. Lykke til! Ta godt vare på den. Jeg savnern allerede :( Takk Takk :) Ble godt mørbanka over fjeldet på alle humpene som var der, mao. stiv bil jah! :hammer Bilen ble godt tatt imot her i bergen. Men en ting er sikkert, bilen forblir slik som den er, men med andre felger, stålfelgene ser jo grei ut, men vil ha bbs'ene dine! hehe.. Brukte forresten 360kr på bensin fra deg(oslo) til bergen cheers Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Den havnet i Bergen, ja? cheers Dessverre skulle du spandert på deg BBS'ene, synes jeg. Grattis til ny eier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Den havnet i Bergen, ja? cheers Dessverre skulle du spandert på deg BBS'ene, synes jeg. Grattis til ny eier Hadde jeg fått kjøpt bbs'ene så hadde jeg nokk det, du skulle vell ha de på den begje jettaen dingle? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Hadde jeg fått kjøpt bbs'ene så hadde jeg nokk det, du skulle vell ha de på den begje jettaen dingle? Jepp. De må på den beige Jettaen. Klarte rett og slett ikke selge de. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Gratulerer med ny bil da!! Når får jeg se den på treff her i bergen? (De som er så maaange av) :fire: Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg