Moa Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Om ikke jeg tror feil så brukte han lampe olje? Men det jeg bruker nå for og beholde renheten er og spyle motor rommet ofte og så gå over med en svamp, så ta ett pusse skinn for og få bort vannet, og derretter gå lett over med litt polering og spraye litt dekk/plast fornyer på en klut og gå grundig over alle slanger/ledninger/lokk osv... Funker veldig bra men er en del arbeid.... Han brukte parafin. Siter ██████ Golf einser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Han brukte parafin. Sikkert litt teit og spørre om dette men, hvor får man tak i parafin til fin pris? og er det en spesiell parafin jeg skal lete etter? eller er det kun 1 type parafin? :wonder Jeg bruker den type sterk motor avfettningen på spraybox man får hos Statoil, koster en 70-80kr mener jeg og funker så dritten renner, mener og den lukter som parafin og ett eller annet extra.... Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Sikkert litt teit og spørre om dette men, hvor får man tak i parafin til fin pris? og er det en spesiell parafin jeg skal lete etter? eller er det kun 1 type parafin? :wonder Jeg bruker den type sterk motor avfettningen på spraybox man får hos Statoil, koster en 70-80kr mener jeg og funker så dritten renner, mener og den lukter som parafin og ett eller annet extra.... tror du finner dette på bensinstasjoner, ihvertfall de litt større (kanskje med unntak av de i oslo området.) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg