Gå til innhold

Forsikring av E30 320i

Ranger emnet

Potetgull

Anbefalte innlegg

Nei, den gjør nok ikke det! Snakket med de om dette. Får ny bil nå, som er en 95 325 individual (sjelden type), på meg kostet det 8000. Å da starter jeg på scratch! Synes ikke det var så ille! Men er selvfølgelig delkasko da!

8000? det er jo mindre enn det jeg betaler for en 85 mod. Trodde man måtte være over 23 for å få forsikring i Terra jeg(?)

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8000? det er jo mindre enn det jeg betaler for en 85 mod. Trodde man måtte være over 23 for å få forsikring i Terra jeg(?)

Dette var et tilbud de ga fattern når de spurte om han ville bli totalkunde. Da skulle jeg få den bilen til 8000 på meg. 5000 på han!

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er alarm i min 318 nå. Tror dere jeg får forsikra den uten alarm når den er ferdig ombygd til 325?(DNB Nor) Hvor mye er det å spare på forsikringa hvis man har alarm?

man sparer ikke så jævli mye på og ha alarm. mellom 500-1000 spenn tror jeg.

har alarm på gtien min, men mener jeg gikk ned mellom 500 og 1000.. (sparebanken 1 vest)

på bmwen (e36) jeg hadde betalte jeg 11000.- i året, på muttern med 60% bonus..(sparebanken vest)

kommer nok mest sansynlig til og kjøpe ny e36 coupe en av de nermeste dagene.

har en i kikkerten :)

da kommer det tråd her på bmw forumet :popcorn

har en først hatt bmw, må man ha igjen :smilbmw :smilbmw :smilbmw

edit: sorry, så nå at dette gjalt e 30, men jeg lar tråden ligge jeg!

håper ingen kverker meg :aug: av den grunn?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var et tilbud de ga fattern når de spurte om han ville bli totalkunde. Da skulle jeg få den bilen til 8000 på meg. 5000 på han!

Men hadde det ikke vært for at faren din nå er blitt totalkunde hadde den forsikringa de ikke vært mye billig hvertfall..

Audi Coupe 2.3 Quattro

x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde det ikke vært for at faren din nå er blitt totalkunde hadde den forsikringa de ikke vært mye billig hvertfall..

Vet det :D

Skal man ha billig forsikring må man være totalkunde! Har ikke sakt noe annet :D

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider