prizma Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Jeg punkterte i går, på E6 på vei hjem fra jobb, og jeg gadd jo ikke å stoppe, for jeg trodde bare at det var dårlig tilskrudd av meg på felgen foran (hvor jeg etterstramma i går). Så jeg troro eg kjørte ca 1 mil eller noe med punktert dekk, er "freshner" i dette. SÅ; hvem retter alu felger? har 3 mindre bøyer på innsiden av felgen, er et firma her i sarp, jeg skal bort til de og levere felgen der, men er det noen som gjør sånnt billig? de tar ca 500,- for retting... tipps? telefon-nummer? og gjerne et sted i med lite ventetid, skulle ta minimum en uke dette... anger2 Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Jeg punkterte i går, på E6 på vei hjem fra jobb, og jeg gadd jo ikke å stoppe, for jeg trodde bare at det var dårlig tilskrudd av meg på felgen foran (hvor jeg etterstramma i går). Så jeg troro eg kjørte ca 1 mil eller noe med punktert dekk, er "freshner" i dette. SÅ; hvem retter alu felger? har 3 mindre bøyer på innsiden av felgen, er et firma her i sarp, jeg skal bort til de og levere felgen der, men er det noen som gjør sånnt billig? de tar ca 500,- for retting... tipps? telefon-nummer? og gjerne et sted i med lite ventetid, skulle ta minimum en uke dette... anger2 Hallo. Stikk og rett felgen for 500,- Var ikke dyrt, synes jeg. Og neste gang du tror at hjulet er løst, STOPP ! Ikke bare gi faen, og sats på at det sitter fast til du kommer hjem. Nok eksempler på at hjul detter av, og treffer folk, og noen har faktisk ikke kommet fra det med livet i behold engang. *-Ble litt opprømt, men er roligere nå. Ser jeg Prizma på siden av veien, kjører jeg rett forbi :hello: Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leddy Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Jeg punkterte i går, på E6 på vei hjem fra jobb, og jeg gadd jo ikke å stoppe, for jeg trodde bare at det var dårlig tilskrudd av meg på felgen foran (hvor jeg etterstramma i går). Så jeg troro eg kjørte ca 1 mil eller noe med punktert dekk, er "freshner" i dette. SÅ; hvem retter alu felger? har 3 mindre bøyer på innsiden av felgen, er et firma her i sarp, jeg skal bort til de og levere felgen der, men er det noen som gjør sånnt billig? de tar ca 500,- for retting... tipps? telefon-nummer? og gjerne et sted i med lite ventetid, skulle ta minimum en uke dette... anger2 Dekk Sjekk/Felgservice i Askim retter fra 400,- per felg TROR jeg.. ta kontakt med de Siter Ring-fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Hallo. Stikk og rett felgen for 500,- Var ikke dyrt, synes jeg. Og neste gang du tror at hjulet er løst, STOPP ! Ikke bare gi faen, og sats på at det sitter fast til du kommer hjem. Nok eksempler på at hjul detter av, og treffer folk, og noen har faktisk ikke kommet fra det med livet i behold engang. *-Ble litt opprømt, men er roligere nå. Ser jeg Prizma på siden av veien, kjører jeg rett forbi :hello: har kjørt med halvskrudde hjul før, det funker fett det! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 har kjørt med halvskrudde hjul før, det funker fett det! Helt til de(t) detter av, da sitter du med skjegget i postkassa Muligens ikke så lurt.. Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Skal vel være glad ingen har anmeldt deg for uaktsom kjøring eller noe sånt da... "bare" at det var dårlig tilskrudd av meg på felgen foran? Har vel stått utallige innlegg i media om akkurat dette doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Skal vel være glad ingen har anmeldt deg for uaktsom kjøring eller noe sånt da... "bare" at det var dårlig tilskrudd av meg på felgen foran? Har vel stått utallige innlegg i media om akkurat dette doh men ikke om meg :p for å være ærlig så forstod jeg ikke en dritt først, for når jeg lå i "dumpa" på veien så rumla det, å når jeg lå på "toppene" i veien så var alt som normalt, med et lite drag mot venstre.. jeg kjørte jom ed 40 profil, så er jeg å ganske ny med sånne dekk, å da er det ikke så lett å skjønne noe .. vi gjør alle feil.. - dette er min største Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg