Gå til innhold

Vote, Råde vs. Tusenfryd ( street meet )

Ranger emnet

ealoken

Råde vs, Tusenfryd ( street meet 18 juni )  

86 stemmer

1. 1. Råde vs, Tusenfryd ( street meet 18 juni )

• Råde, Smartclub, stort, og enkelt og finne.
    • Tusenfryd, stort, men mye lettere for onkel blå og finne.

Anbefalte innlegg

Treffet kommer til å bli forsøkt hindret uansett! Men ser jo ikke ut som om interessen er så stor her når færre enn 50stk har stemt så langt...

Var å sjekka på tusenfrys i stad... Er bare en pinglete kjetting som er i veien... Er vel ikke noe mer lov å være på Smart Club enn på tusenfryd?

Men når det er snakk om politi vil jeg tro at de allerede er klar over at det blir treff på et av stedene.. Vanskelig og komme unna onkel blå.. Man får bare gjøre det beste ut av det og satse på at det er noen bilinteresserte politifolk ute den kvelden...

- Bmw E30 325i++ restaureres nylakkert og fin

- Beach boooooogie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutter la oss få til et kjempe meet, ved at alle drar til råde. Fordi at det var det første som ble planlagt. Og det virker som om det er det sikreste hittil...blir jo gøy da!

Kan jo bare ha den på tusenfryd uka eller uka etter derigjen.

Desuten så hadde det vært fett hvis en hævv med oslo folk kjørte ditt :wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Moss (båten fra Horten) er det 15 minutter til Smartclub.

Det er også en døgnåpen Esso on the run, 2 minutter unna Smartclub. (pg de har skikkelig bra burgere og :D)

Jeg stiller i Råde uansett.... Ikke aktuelt at jeg skal være med på klipping av kjetting og idioti for å komme meg på Streetmeet.

Og ja, er det ulovlig å stå på plassen der pga. man har "brutt" seg inn, så kan de fint bøtelegge alle.

nope-mx3

PS. vi bør holde oss til den opprinnelige tråden.

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutter la oss få til et kjempe meet, ved at alle drar til råde. Fordi at det var det første som ble planlagt. Og det virker som om det er det sikreste hittil...blir jo gøy da!

Kan jo bare ha den på tusenfryd uka eller uka etter derigjen.

Desuten så hadde det vært fett hvis en hævv med oslo folk kjørte ditt :wave

Riktig!

Vi var først ute med et sted, dato og klokkeslett, hvorfor diskutere alternativer? hvorfor ikke bare utsette tusenfryd-planen til en annen gang? Jeg har stort sett vært med på alle treff som er, helt oppe i gardermoen, jessheim, stort sett alle i oslo. Jeg syns også at det or oslo-folkas tur og komme nedover, noen har allerede vært med på østfordmeets også. Men samle sammen hele gjengen på smart club uten videre diskusjon, blir så dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenfryd hadde vært lettest for meg da det bare er 15mike unna. Men jeg stemmer råde fordi jeg ikke vil være med på å okupere privat plass. Vet at politiet er meget sjappt ute til tusenfryd, flere ganger opplevd motorsykkel burning, øvelseskjøring eller grisekjøring. Og politiet er meget raskt på stedet. Synes da det er bedre å finne et sted hvor vi "plager" minst mulig personer.

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel rimelig sikkert at onkel kommer, uansett hvor vi ender opp!? Kommer det fler enn 200biler som ikke er usansynlig, så blir det vel noe blålys enten her eller der.... Men men.. kommer der det er liv uansett...

- Bmw E30 325i++ restaureres nylakkert og fin

- Beach boooooogie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De med blått lys (Antageligvis ikke sykebiler og brannbiler :rolleyes: )på taket kommer uansett og da er det greit at man ikke har brutt seg inn noe sted! Får vi lov å stå på Tusenfryd er det topp, men jeg går for Smart Club, Råde 18 Juni. (Kommer til Tusenfryd hvis det blir noe av også, men ikke 18 Juni) Tror jeg kan garantere mellom 20 - 50 biler fra Oslo til Råde. Jeg og "mine" stiller med 2-5 biler, avhengig av diverse ting...

99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider