karl-atle Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Jeg lurer på om Kadett fjører passer på Ascona B, jeg sliter litt med godkjenningen på bilen min.. :wonder Jeg lurer også på hvor de seller senkefjører til Ascona B? Noen rimlige i pris men bra.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 mekonomen selger senkefjører til ascona b. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benjamin Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 på http://www.autospar.no selger de tüv godkjente 35 mm senkefjærer for 1000,- kr for 4 stk. dette er det billigste jeg veit om. Har selv kjøpt senkefjærer til min kadett c der, og jeg er ganske fornøyd med de. Siter http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1576 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl-atle Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 på http://www.autospar.no selger de tüv godkjente 35 mm senkefjærer for 1000,- kr for 4 stk. dette er det billigste jeg veit om. Har selv kjøpt senkefjærer til min kadett c der, og jeg er ganske fornøyd med de. Er 35mm senkesett så lavt da? jeg vil de skla være lavest muli.. men d er muli de er lavt nokk.. hva synest dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 bør vel ikke ha noen fjærer som senker mer uten å skifte dempere uansett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Kapp de du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Skal du feks ha 60 mm, må du ha korte dempere. En på omc-forumet som selger nye 60 mm apex til 1250 kr settet... Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl-atle Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Jeg har gas dempere både framme og bak... gule Koni framme Bake vet jeg ikke.. di er gullfarget på farge 60mm høres jo bra ut. Jeg vet ikke hva senking jeg har nå, jeg mangler papira på de. Jeg lurer på om de er 40mm Jamex senkett.. Jeg vet vet at de er Jamex men ikke mer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Kapp de du har er vel ikke så lurt å kappe om han sliter litt med godkjeninga... Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Jeg har gas dempere både framme og bak... gule Koni frammeBake vet jeg ikke.. di er gullfarget på farge 60mm høres jo bra ut. Jeg vet ikke hva senking jeg har nå, jeg mangler papira på de. Jeg lurer på om de er 40mm Jamex senkett.. Jeg vet vet at de er Jamex men ikke mer.. same problem har jeg tror jeg har 40 mm jallamex, men har ikke papirer eller noe slikt. Sikker på de gule koniene dine er gassdempere? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl-atle Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 same problem har jeg tror jeg har 40 mm jallamex, men har ikke papirer eller noe slikt.Sikker på de gule koniene dine er gassdempere? Jeg er sikker på at de er gassdempere.. er mer i tvil om det er koni :o hehe.. jeg har ikke tørket vekk skiten og set hva de er.. :P så du kaller jamex Jallamex.. er ikke jamex noe bra? lr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Jeg er sikker på at de er gassdempere.. er mer i tvil om det er koni :o hehe.. jeg har ikke tørket vekk skiten og set hva de er.. :P så du kaller jamex Jallamex.. er ikke jamex noe bra? lr? nei, tror ikke det er koni det du har. Biltema demperene mine var også gule doh Jamex, ja...det er ikke noe særlig. For dårlig stålkvalitet så fjørene siger raskt. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 nei, tror ikke det er koni det du har. Biltema demperene mine var også gule doh Jamex, ja...det er ikke noe særlig. For dårlig stålkvalitet så fjørene siger raskt. Jepp, har 55mm Jamex på Ascona'n min, (bak), de har mistet stivheten sin. sank ned en cm eller noe sånt. Tror det lønnerseg å bytte dempere samtidig med fjærene... Så derfor er det ikke blitt bytta fjører framme. Nå ligger'n helt rett, Senka bak, og orginal fjører framme (litt myke de også!)... (kjøpte de på autospar for 900kr) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg