Gå til innhold

Drammens området?

Ranger emnet

Jensen78

Anbefalte innlegg

Noen fra drammens området her som skrur litt på kveldstid/helger??

Flytter til Drammen innen neste mnd og lurer litt på om det er en form for klubb ell vennegjeng som skrur sammen? Eller er det ikke sjanse i havet å bli med på noe slikt????

ingen i drammens området som liker å skru bil.. :)

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo motorsenteret da, ute på glassverket. Ikke så veldig kjent med det stedet i og med at jeg ikke er der sjøl, men der er det muligheter for mekking.

De fleste har vel eget verksted, eller mekker hjemme i garasjen. Jeg og noen kamerater driver å kikker etter verksted lokaler til en fornuftig pris å leie, garasjen er blitt litt trang å stå å skru i :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett det på nett, men det virker litt retta mot motorsport. Trenger en plass å ha bilen stående ei stund da det kanskje blir ribbing og bygging fra bunnen... Bør ha rimelig store lokaler hvis dem har plass til sånn. Ingen andre fra drammen her inne som er interessert i å være med å leie en plass å skru da?

In our minds we are always racing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, fatters og et par kamerater driver å leiter litt etter lokaler, men har ikke funnet noe til en fornuftig pris enda. fatters venter på svar fra et par bekjente, og faren til han ene kameraten har noen kjente med noe lokaler, men dem var ikke helt klare enda, sikkert ikke no kjempeumulighet om du kunne tenkt deg å værra med,

Du har også PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Velkommen til Drammen! Her skjer'e mye moro ja!:D

Jæ skrur! Hehe.. Men ikke i noe større plass enn i en stor garasje, men allikevel dårlig plass for en person..

Motorsenteret er lite aktuelt å skru på hvis du skal ha ting stående, koster 30,- pr kveld. Er som oftest veldig fullt til tider. Greit hvis du skal ha bilen opp på bukk et par dager og skifte noe småtteri, men lite lønnsomt å holde på i flere dager med et prosjekt som tar laaang tid(les:4-5 dager:\)..

EagleAy: Erre den gjengen du snakker om jeg går innunder eller?;):D

'86 Vw Polo 86c Coupé

Vi lærer alle av våre feil....Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois gutta. Hvordan blir det med skruinga? Har vært litt ute av nett i det siste. Hehe. Men seriøst. En kompis og jeg er veldig interessert i å få en plass å banne og streve over noen biler i vintermørke kvelder framover. En ny sesong med gatebil er snart for døren veit dere. hehe

In our minds we are always racing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også int da jeg holder på med et prosjekt som krever motorbytte. Trenger et sted å kunne skru og ha god plass. Det er jo en mulighet å se etter en låve i skoger eller noe. Det finnes jo mange tomme låver rundt i drammenområdet da. Hadde vært sjef å kunne ha bilen et sted uten å være redd for hærværk og tyveri(Ja, jeg har bilen på ungdommens motorsenter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider