Jensen78 Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Noen fra drammens området her som skrur litt på kveldstid/helger?? Flytter til Drammen innen neste mnd og lurer litt på om det er en form for klubb ell vennegjeng som skrur sammen? Eller er det ikke sjanse i havet å bli med på noe slikt???? Siter In our minds we are always racing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Noen fra drammens området her som skrur litt på kveldstid/helger??Flytter til Drammen innen neste mnd og lurer litt på om det er en form for klubb ell vennegjeng som skrur sammen? Eller er det ikke sjanse i havet å bli med på noe slikt???? ingen i drammens området som liker å skru bil.. :) Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensen78 Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Hmm... Nei det måtte jo væra jævlig dumt. Siter In our minds we are always racing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Hør med Bamsemoms....er visst en sånn plass der en kan låne verktøy og stå å skru en plass der borte.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Har jo motorsenteret da, ute på glassverket. Ikke så veldig kjent med det stedet i og med at jeg ikke er der sjøl, men der er det muligheter for mekking. De fleste har vel eget verksted, eller mekker hjemme i garasjen. Jeg og noen kamerater driver å kikker etter verksted lokaler til en fornuftig pris å leie, garasjen er blitt litt trang å stå å skru i :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Yesyes...Motorsenteret i svelvikveien skal visst være veldig kurrant :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensen78 Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Har sett det på nett, men det virker litt retta mot motorsport. Trenger en plass å ha bilen stående ei stund da det kanskje blir ribbing og bygging fra bunnen... Bør ha rimelig store lokaler hvis dem har plass til sånn. Ingen andre fra drammen her inne som er interessert i å være med å leie en plass å skru da? Siter In our minds we are always racing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Jeg, fatters og et par kamerater driver å leiter litt etter lokaler, men har ikke funnet noe til en fornuftig pris enda. fatters venter på svar fra et par bekjente, og faren til han ene kameraten har noen kjente med noe lokaler, men dem var ikke helt klare enda, sikkert ikke no kjempeumulighet om du kunne tenkt deg å værra med, Du har også PM :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensen78 Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Takker for det. Hørtes veldig interresant ut. Nesten for godt til å være sant. He he. Keep in touch! Du har PM. Siter In our minds we are always racing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Velkommen til Drammen! Her skjer'e mye moro ja!:D Jæ skrur! Hehe.. Men ikke i noe større plass enn i en stor garasje, men allikevel dårlig plass for en person.. Motorsenteret er lite aktuelt å skru på hvis du skal ha ting stående, koster 30,- pr kveld. Er som oftest veldig fullt til tider. Greit hvis du skal ha bilen opp på bukk et par dager og skifte noe småtteri, men lite lønnsomt å holde på i flere dager med et prosjekt som tar laaang tid(les:4-5 dager:\).. EagleAy: Erre den gjengen du snakker om jeg går innunder eller?;):D Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensen78 Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hallois gutta. Hvordan blir det med skruinga? Har vært litt ute av nett i det siste. Hehe. Men seriøst. En kompis og jeg er veldig interessert i å få en plass å banne og streve over noen biler i vintermørke kvelder framover. En ny sesong med gatebil er snart for døren veit dere. hehe Siter In our minds we are always racing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pegeot 205 Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Jeg er også int da jeg holder på med et prosjekt som krever motorbytte. Trenger et sted å kunne skru og ha god plass. Det er jo en mulighet å se etter en låve i skoger eller noe. Det finnes jo mange tomme låver rundt i drammenområdet da. Hadde vært sjef å kunne ha bilen et sted uten å være redd for hærværk og tyveri(Ja, jeg har bilen på ungdommens motorsenter) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Ratking: I Drammen? Hva forno' bil kjører du?:) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pegeot 205 Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Jeg kjører en pug 205...Hvordan det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Bare lurer, Kult å vite hvilke folk fra drammen som er her bare!:) Selv om ikke bilen gav meg noen kjennskaper til hvem du er! hehe.. Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg