ludde82 Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Hei folkens. lurer på en liten ting jg: hvor mye må jg regne m å punge ut for lakkering av en rs4 frontfanger hos et lakkeringsverksted..kontra "under bordet"..? eller. sagt enklere: hva kan jg prute det ned til?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Hei folkens. lurer på en liten ting jg: hvor mye må jg regne m å punge ut for lakkering av en rs4 frontfanger hos et lakkeringsverksted..kontra "under bordet"..? eller. sagt enklere: hva kan jg prute det ned til?? Jeg betalte 500,- for jobben, og 300,- for lakken (til innskjøpspris) når jeg fikk lakkert en rs2-front. Brukte ca. 6-7 dl. lakk. Vet ikke hvor mye under bordet du skal bedrive jeg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Hei folkens. lurer på en liten ting jg: hvor mye må jg regne m å punge ut for lakkering av en rs4 frontfanger hos et lakkeringsverksted..kontra "under bordet"..? eller. sagt enklere: hva kan jg prute det ned til?? ca 1200kr skulle jg hatt for å lakket den ink mat. Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg