Gå til innhold

Ta ut midtkonsollen i mondeo mk1?

Racing_

Anbefalte innlegg

Hei.

Har tatt ut setene og slikt i bilen, mangler kun å få ut midtkonsollen så kan jeg ta ut dørk-trekket. Men får ikke ut midtkonsollen. Har løsnet den, og fått den løs fra girspaken, men alt stopper opp rundt handbrekket. Ikke får jeg tatt midtkonsollen fremover for å dra den over handbrekket, for den stopper i dashbordet.

Noen som har tips på hvordan jeg skal få midtkonsollen fri for handbrekket? Eller må jeg virkelig demontere dashen for å få den ut?

MVH

Pioneer - Stinger - Morel - Evus - Phoenix Gold

Mondeo MK1 prosjekt.....RS kitt, bilstereo, DVD osv.

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har tatt ut setene og slikt i bilen, mangler kun å få ut midtkonsollen så kan jeg ta ut dørk-trekket. Men får ikke ut midtkonsollen. Har løsnet den, og fått den løs fra girspaken, men alt stopper opp rundt handbrekket. Ikke får jeg tatt midtkonsollen fremover for å dra den over handbrekket, for den stopper i dashbordet.

Noen som har tips på hvordan jeg skal få midtkonsollen fri for handbrekket? Eller må jeg virkelig demontere dashen for å få den ut?

MVH

enten så kan du løsne håndbrekk viren eller så kan du ta vekk det nederste av dashen bare er ikke mye jobb det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg gjorde det så hadde jeg bilen på bukker med bremsetromlene av (for de skullle lakkes). Da gikk hånbrekket lenger opp. Jeg prøvde å sette den på igjen når tromlene var på plass. Gikk ikke så bra det..Så bør nok løsne bremsevaieren el no slikt ja. Hvis det ikke er noen andre her inne som har noen andre lure løsninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider